Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Terraliner MUP 20VG

MUP 20VG má polkruhové bočné panely. Tým je zaistené, že náklad sa bez problémov vysunie. Kónický vyklápací žľab má polkruhové bočné steny. Tým je zaistené, že náklad sa bez problémov vysunie. Podlaha je v plochom prevedení, takže je možné prepravovať aj palety, vybavenie staveniska alebo iný hromadný náklad. Podlaha a bočné steny sú skonštruované zo šesť milimetrových jemnozrnných ocelí odolných proti opotrebeniu. Podlaha korby korby má extrémne vysokú nosnosť vďaka svojej silnej spodnej konštrukcii, a to aj pri vysokom bodovom zaťažení (demolačné zvyšky, kamene). 

Terraliner MUP 20VG

Fotogaléria

Terraliner-MUP-20VG-1
Terraliner-MUP-20VG-2

 

Technické údaje

Nosnosť  
Prípustná celková hmotnosť: 22 000 kg (na ceste) - 28 000 kg (na ceste)
Prázdna hmotnosť: približne. 6 400 kg (v základnej verzii)
Užitočné zaťaženie: približne. 15 600 kg (na ceste) - 21 600 kg (na ceste)
Zaťaženie oja: 4000kg
Objem nákladu: približne. 12.3m³

 

Rozmery  
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: približne. 5 000 mm L x 2 310 mm W x 1080 mm H
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: približne. 5 300 mm L x 2 550 mm Š x 1080 mm H

 

Technické detaily  
Požiadavka na olej: približne. 34 litrov
Uhol sklonu: približne. 58 °

 

Základná verzia

Pneumatiky 4 x 550 / 60-22,5 16PR, 40 km / h, profil 328
Nápravy 22 ton výkyvná náprava s nápravami BPW (max. 40 km / h), šírka rozchodu 1 950 mm, neodpružený s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB), brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm
Ťažné zariadenie gumené ložiskové ťažné zariadenie s ťažnou hlavou Scharmüller Typ K80, hydraulická nožnicová podperná noha
Rám podvozku oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nákladový nosič vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr
Brzdový systém dvojradový prevádzkový brzdový systém s ručným ovládaním brzdovej sily, 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena na prednej náprave
Sklápací systém sklápací systém dozadu, hydraulický viacpiestový lis, 1 riadkový systém
Oceľový žľab kónický sklápací žľab dozadu, prístupový rebrík, 6 mm podlahová doska „Hardox“ alebo „RAEX400“, 6 mm bočné panely „Hardox“ alebo „RAEX400“ hydraulické otváranie zadných dverí
Elektrika 12 V systém podľa StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými svetlami, osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami
Príslušenstvo stabilná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník na zadnej náprave, parkovacia objímka pre všetky spoje na oji
Lak vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastený základný náter odolný proti trieskam, vrchný náter v kvalitnej lesklej farbe. Vyklápací žľab: RAL 3020 červený; Podvozok: RAL 9011 grafitová čierna

 

Dodatočné vybavenie

Korba
A 146V Podlahová doska „HARDOX400“ alebo „RAEX400“ 8 mm namiesto 6 mm
Podvozok
F 325V Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto ťažného zariadenia s gumovými ložiskami
F 463V Ventil ALB pre otočnú nápravu namiesto manuálneho riadenia sily (iba v kombinácii s F 325V)
F 514V Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h)
F 517V Balík výstražných značiek pre široké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm)
F 695V Otočná náprava s hmotnosťou 22 ton s nápravami BPW (max. 40 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm, neodpružená s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB) a samoriadená náprava, brzda kolesa 410 x 180 mm, 150 mm štvorcová náprava
Kolesá
R 2637 Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg)
R 2667 Pneumatiky, „nové“ 600/55 / ​​R26,5 MIKELÍNOVÝ VOZÍK (65 km / h) (objem pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 380 kg)
R 2767 Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 525 kg)
R 2677 Pneumatiky, „nové“ 600 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg)
R 2777 Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 ALLIANCE FLOTATION RADIAL profile I 390 (65 km / h) HEAVY DUTY (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 6 700 kg)
R 2807 Pneumatiky „nové“ 650 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 177D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 220 kg)
R 3007 Pneumatiky, „nový“ profil 24R20.5 Michelin XS, (65 km / h) 176F, zaťaženie pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg)
Lak
L 1007 Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL
L 1307 Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL

 

Praktické príklady

 

Na stiahnutie