Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Terraliner MUP 20SP

Výhodou štvorcového profilu je plošná ložná plocha, ktorú je možné použiť aj na prepravu kusových kusov, ako sú palety alebo menšie stavebné zariadenia. Obzvlášť poľnohospodárski dodávatelia však často požadujú, aby vysokovýkonné sklápače s väčším objemom nákladu boli schopné prepravovať aj ľahšie poľnohospodárske plodiny, a tým zvyšovať využitie vozidiel.

Terraliner MUP 20SP

Fotogaléria

Terraliner-MUP-20SP-1

 

Technické údaje

Nosnosť  
Prípustná celková hmotnosť: 22 000 kg (na ceste) - 28 000 kg (na ceste)
Prázdna hmotnosť: približne. 6 600 kg (v základnej verzii)
Užitočné zaťaženie: približne. 13 400 kg (na ceste) - 21 600 kg (na ceste)
Zaťaženie oja: 4000kg
Objem nákladu: približne. 12,57m³

 

Rozmery  
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: približne. 5 600 mm L x 2300/2 210 mm Š x 1005 mm H

 

Technické detaily  
Požiadavka na olej: približne. 41,6 litrov
Uhol sklonu: približne. 60 °

 

Základná verzia

Pneumatiky 4 x 550 / 60-22,5 "nové" 16PR, 40 km / h, profil 328
Nápravy 24 ton podvozková jednotka ADR s parabolickým pružením a zosilnenými nápravami s kuželíkovými ložiskami 2 x 16,5 ton, šírka rozchodu 2050 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm, rázvor 1640 mm
Ťažné zariadenie pevná oj s prírubovým okom s prírubou 40 mm a 18 ton DIN11026 naskrutkovaná (potrebné je spojenie s traktorom, DIN 11029), (iba na poľnohospodárske účely), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou
Rám podvozku oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nákladový nosič vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr
Brzdový systém dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena na prednej náprave
Sklápací systém Systém sklápania dozadu, hydraulický viacpiestový lis, 1-riadkový systém,
Oceľový žľab kónický sklápací žľab dozadu, šikmá ochranná vodiaca doska pre priedel, hrúbka podlahovej dosky 6 mm (ST52), bočné steny s hrúbkou 4 mm (ST52), otváranie hydraulických dverí batožinového priestoru, integrovaný blokovací blok so zádržným ventilom
Elektrika 12 V systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými žiarovkami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami
Príslušenstvo stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji, podpery na vyklápaní korby na zníženie hluku počas jazdy
Lak vozidlo otryskané oceľovým pieskom a tiež odmastený základný náter odolný proti trieskam, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Vyklápací žľab: RAL 3020 červený; Podvozok: RAL 9011 grafitová čierna

 

Dodatočné vybavenie

Korba
A 130 V Podlahová doska 8 mm namiesto 6 mm
A 142V Podlahová doska „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 6 mm opotrebiteľná a tlakovo odolná oceľ
A 145V Bočné panely „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 6 mm vrátane predných a zadných stien, doska odolná proti opotrebeniu a tlaku
A 146V Podlahová doska „HARDOX450“ alebo „RAEX450“ alebo „Durostat450“ 8 mm opotrebiteľná a tlakovo odolná oceľ
A 180 V Výsuvné predĺženia bočných panelov (oceľ) všade okolo 600 mm (nie je pevne obilnín / na tento účel musí byť odstránená ochranná vodiaca doska na predelovi)
A 270 V Pohyblivý hliníkový schodík namontovaný na boku podvozku
Podvozok
F 1307 Ťažné zariadenie vzadu
F 1807 Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov)
F 3227 Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony zaťaženia (povinné od 4 tony), verzia ako centrálna rúra
F 3257 Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka)
F 3287 Hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka)
F 3297 Dvojitý hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinný ovládač)
F 3327 SCHARMÜLLER ťažná hlava s okrúhlym hriadeľom typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton
F 3347 Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026
F 4637 Ventil ALB pre otočnú nápravu namiesto manuálneho ovládania sily (iba v kombinácii s F 3257)
F 4647 Mechanický ventil ALB pre otočnú nápravu namiesto manuálneho riadenia sily (v kombinácii s F 3227)
F 4687 Brzdový systém so spojkami Duomatik
F 5107 Obrysové svetlá (LED)
F 5147 Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h)
F 5167 Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED
F 5177 Balík výstražných značiek pre veľké náklady (vyžaduje sa od šírky 2750 mm, iba v spojení s F 1807)
F 5197 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie
F 5217 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka)
F 5267 Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutkové prevedenie (nie je povolené na nemeckých verejných komunikáciách)
F 5277 samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov)
F 5487 Rýchle spustenie na vyklápanie hydrauliky pomocou 2 hadicového systému (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka)
F 6017 Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 24 ton (iba v kombinácii s F 6217)
F 6157 Nápravová jednotka podvozku ADR so samoriadenou nápravou (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm, rázvor 1640 mm, zaťaženie nápravy 12 ton (pri 40 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm ( brzdový valec namontovaný na spodnej strane)
F 6167 Hydraulický pružinový systém TRIDEC vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 12 ton (pri 40 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore)
F 6207 Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 12 ton (pri 40 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore)
F 6217 Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 40 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore)
F 6917 Jednotka výkyvnej nápravy 22 ton s nápravami ADR, (max. 40 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm, neodpružený s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm
F 6927 Otočná jednotka s nápravou 22 ton s nápravami BPW, (max. 40 km / h), šírka rozchodu 2050 mm, neodpružený s brzdovým ventilom prípojného vozidla a manuálnym ovládaním sily (bez ALB), brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm
F 7207 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením)
F 7217 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (iba pre pružinové odpruženie Tridec (vybavenie F 6167))
F 8017 Elektricky ovládané držanie zadnej nápravy pre hydraulické pruženie odpruženia (zvýšená stabilita)
F 8907 Elektrické ovládanie hydraulického pruženia Tritronic for Tridec vrátane automatickej regulácie výšky, vyrovnania náprav, bezdrôtového diaľkového ovládania (iba v kombinácii s F 6167)
F 8917 Funkcia vodováhy pre zavesenie Tridec (iba v kombinácii s F 6167)
F 9027 Elektronická regulácia zaťaženia so signalizačnou lampou na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka)
F 9257 Centrálny mazací systém BEKA-MAX s 12-voltovým elektrickým čerpadlom pre Kröger MUP20SP / VG (štandardné pružiny a kyvadlo), nádrž na tuky s hmotnosťou 1,2 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s pretlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; navrhnuté až pre 21 mazacích miest (vyžaduje sa 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka)
F 9287 Centrálny mazací systém BEKA-MAX s 12-voltovým elektrickým čerpadlom pre Kröger MUP20SP (hydraulické pruženie odpruženia a riadená náprava), nádrž na tuky s hmotnosťou 1,2 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s poistným tlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; navrhnuté až pre 29 mazacích miest (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka)
F 9307 Tyč, nútené riadenie, s prídavným automatickým ďalekohľadom
kolesá
R 2637 Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg)
R 2667 Pneumatiky, „nové“ 600/55 / ​​R26,5 MIKELÍNOVÝ VOZÍK (65 km / h) (objem pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 380 kg)
R 2767 Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 525 kg)
R 2677 Pneumatiky, „nové“ 600 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg)
R 2777 Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 ALLIANCE FLOTATION RADIAL profile I 390 (65 km / h) HEAVY DUTY (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 6 700 kg)
R 2807 Pneumatiky „nové“ 650 / 55R26,5 NOKIAN CT BAS (65 km / h) 177D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 220 kg)
R 3007 Pneumatiky, „nový“ profil 24R20.5 Michelin XS, (65 km / h) 176F, zaťaženie pneumatík pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg)
Lak
L 1007 Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL
L 1307 Špeciálny lak, koryto podľa odtieňa RAL

 

Praktické príklady

Vysokovýkonný sklápač „MUP20 SP“ so štvorcovým profilom

Zasúvateľné uchytenia bočnej steny

Robustný hydraulický hliníkový krycí systém

 

Na stiahnutie