Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Agroliner TKD 302-S

TKD302-S s hydraulicky otvárateľnými bočnými panelmi je všestranný. S nimi sa dokáže vyrovnať aj s vykládkou nákladu, ktorý môže byť nekĺzavý, ako napríklad kukurica na siláž alebo kompost. Pre ľahší sypký náklad môže byť ložný objem navrhnutý až do 29 m³ (v kombinácii s dvoma prívesmi obrovských 58 m³). Tieto sklápače tiež zostávajú plne funkčným trojstranným sklápačom.
Prenos zaťaženia oja do ťahača má pozitívny vplyv na stabilitu a trakciu s prívesmi s centrálnou nápravou (tandem). Platí to aj v kombinácii so stredovým otočným prívesom. Medzi jeho silné stránky patrí aj dobrá ovládateľnosť pri manévrovaní v samostatnom režime a vysoká stabilita pri vyklápaní.

Agroliner TKD 302-S

Fotogaléria

Agroliner-TKD-302-S-1
Agroliner-TKD-302-S-2

 

Technické údaje

Nosnosť  
Prípustná celková hmotnosť: 20 000 - 24 000 kg *
Prázdna hmotnosť: približne. 4 700 - 5 700 kg *
Užitočné zaťaženie: približne. 14 300 - 19 300 kg *
Zaťaženie oja: 2 000 - 4 000 kg *
Objem nákladu: približne. 19,0 - 26,5 m³ *

 

Rozmery  
Výška plošiny: približne. 1350 mm (v základnej verzii)
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: približne. 5,208 mm L x 2 420 mm Š x 1 500 - 1 800 mm H *
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: približne. 5 300 mm L x 2 550 mm Š x 1 500 - 1 800 mm H *

 

Technické detaily  
Množstvo oleja v naklápacom valci: približne. 26,4 litrov (v základnej verzii)

* = v závislosti od vybavenia

 

Základná verzia

Pneumatiky 4 x 385/65 R22.5 renovované pneumatiky, schválené pre rýchlosť 80 km / h
Nápravy Náprava s kuželíkovým ložiskom ADR, zosilnená, zaťaženie nápravy 11,3 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2050 mm schválená do 60 km / h bez ABS (technicky 105 km / h), brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcový náprava, rázvor náprav 1480 mm
Odpruženie 21 tonové dvojvrstvové odpruženie parabolickej pružiny, šírka 100 mm, schválené pre rýchlosť do 105 km / h, ochrana proti preťaženiu na všetkých 4 pružinách, vahadlá medzi prednou a zadnou nápravou
Ťažné zariadenie pevná oj s prírubovým okom s prírubou 40 mm DIN11026 naskrutkovaná (vyžadovaná spojka na traktore, DIN 11029), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou
Rám podvozku oceľovo zváraná konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z torzne odolných profilov štvorcových rúr
Brzdový systém dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu
Sklápací systém 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano
Vyklápací rám profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska
Prepážka pevné vyrobené z kombinovanej multiplexnej dosky 18 mm, prilepené WBP, zelený plastový plášť PPL jednostranný zvonka, v oblasti stien bočnej dosky, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevné rohové priečky, schody na oje, ergonomický prístupový rebrík s lávkou a ochrannou lištou podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schodík vonku a na vnútornej strane predelu
Bočné panely kombinovaná multiplexová doska s plošnými spojmi ako s priedelom zabudovaným do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, 2 steny bočnej dosky bez horizontálneho delenia, pevné stredové stĺpiky s 2 odnímateľnými spojovacími trubicami, delené centrálne odblokovanie, páčka na odistenie dna vpravo a vľavo s napínačom hornej úvrati, optimálne navrhnutá na vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny
Zadné dvere základná konštrukcia je rovnaká ako steny bočnice s prívodom 1 zŕn v strede (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľným žľabom, pevné rohové stĺpiky, stredné odistenie dolu, páčka odistenia dolu vľavo strana s napínačom hornej úvrati
Elektrika 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 funkčnými zadnými svetlami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami
Príslušenstvo stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu, 2 x kliny s konzolou, zadný plastový blatník, (ak sa má ťahať druhý príves, musí byť vybavený ojom s minimálnou dĺžkou 2 000 mm), parkovacia zásuvka pre všetky spoje na oje, ochranné viečka na skrutkových spojoch, podpery pokoja pre preklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy
Lak vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Nadstavba: zelená Kröger, panely = vonkajšia strana pokrytá „zelenou“ plastovou vrstvou PPL, odolná voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený

 

Dodatočné vybavenie

Korba
A 0500 LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 150 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability
A 0600 Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej steny 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 1200, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi),
A 2100 Výška steny bočnej dosky 1500 mm namiesto 1300 mm
A 2610 Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu
A 2650 5 x upevňovacích očiek zapustených do podlahy tela na oboch stranách
A 2700 Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu
A 2800 Výhľadové okno s ochrannou mriežkou v priedeli
A 2910 Nepretržité spodné odisťovacie hriadele na pravej a ľavej strane s 2 x napínačom hornej úvrati v priedele
A 2930 Činnosť systému na odistenie dna stien zadnej bočnice na pravej a ľavej strane pomocou samostatných napínačov horných úvratí v priedelovej časti (potom celkom 4 položky)
A 3000 Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany
A 3100 Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na oboch stranách
A 3150 Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách
A 3200 Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm)
A 4002 Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo
A 4102 Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo
A 4150 Konzoly pre systém diaľkového odistenia stien hydraulickej bočnej steny na oboch stranách, bez hydraulických vedení a pečiatky
A 4312 „SMART LOCK“ centrálne uzamykanie steny bočnej bočnej dosky na jednej strane pre automatické otváranie a zatváranie stien bočnej dosky (vrátane uzáverov v polovičnej výške) s pripojením pre 2. vozidlo (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka, nie v spojení s A 3000) , A 8000, A 9050, A 9300 alebo A 9500)
A 5700 Dodatočná posuvná brána so sklzom v batožinovom priestore (celkom 2 položky vpravo + vľavo)
A 5710 2 x ďalšie posuvné brány so sklzom v batožinovom priestore (celkom 3 položky)
A 6000 Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + stredný trojuholník so sklopným oblúkom
A 7000 Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku
A 7100 Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 2 x račne)
A 7200 Žltá plachta, ovládateľná z obidvoch strán pomocou hliníkových rúr, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x káblov expandéra)
A 7300 Žltá plachta (vystužený materiál), je možné ovládať z obidvoch strán hliníkovými rúrkami, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x račne)
A 8000 Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo
A 8100 Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, rozdelené na oboch stranách vľavo alebo vpravo
A 8200 Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom
A 8400 Stredový príspevok rozdelený (na jednu stranu)
A 8450 Stredový stĺpik rozdelený na oboch stranách, vpravo aj vľavo
A 9050 Stredový stĺp je možné zložiť a úplne zložiť, iba na jednej strane doľava alebo doprava
A 9200 Zadné dvere ako portál sa dajú otočne otvoriť o 270 °
A 9300 Steny bočných dosiek tiež ako portál sa dajú otočiť smerom von z vonkajšej strany, vrátane nastaviteľných excentrických skrutiek na každú stranu.
A 9500 Nepretržitý zosilnený otočný bočný panel na jednej strane bez stredového stĺpika
Podvozok
F 1000 Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves
F 1802 Plastové blatníky prednej nápravy
F 3222 Zosilnená výškovo nastaviteľná gumená oja s ojom, dimenzovaná pre zaťaženie oja 4 tony (povinné od zaťaženia oja 4 tony), verzia ako centrálna rúra
F 3282 Hydraulická podperná noha namiesto mechanického podvozku
F 3322 Hlava oja SCHERÜLLER s paralelnou stopkou Typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton
F 3342 Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026
F 4680 Brzdový systém so spojkami Duomatik
F 5102 Obrysové svetlá (LED)
F 5140 Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h)
F 5160 Osvetlenie pozícií a ŠPZ ako verzia LED
F 5180 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie, vč. kontrola poruchy indikátora
F 5262 Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutková verzia
F 5290 Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie)
F 5302 Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom
F 5312 3/2-smerový ventil pre sklápaciu hydrauliku (namiesto štandardného uzatváracieho ventilu)
F 5402 Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm)
F 5422 Montáž predného závitovkového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5402)
F 6262 Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (24 ton)
F 6322 Nápravy s hmotnosťou 12 ton (105 km / h), zosilnené, rozchod 2050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm
F 6450 Nápravy s hmotnosťou 9 ton (105 km / h), rozchod 2040 mm, bez ABS a automatickým prestavovačom, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5)
F 6722 9 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), rozchod 2050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava
F 6732 Náprava s núteným riadením 9 ton ADR (max. 60 km / h), rozchod 2050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava
F 6772 11 ton samonastaviteľná náprava ADR (max. 60 km / h), bez ABS + automatický regulátor vôle, rozchod 2050 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (možné len v kombinácii s F6322)
Kolesá
R 2000 Pneumatiky, „nové“ výrobca 385/65R22,5 (105 km / h) PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70)
R 2100 Pneumatiky, renovované v továrni 425 / 65R22.5 (80 km / h) (výška móla cca + 50 mm)
R 2200 Pneumatiky, „nové“ výrobca 425 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 50 mm)
R 2400 Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 60 mm)
R 2460 Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška lávky cca + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm
R 2590 Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška lávky cca + 220 mm)
Lak
L 1000 Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL
L 1100 Špeciálny lak, ráfiky podľa odtieňa RAL
L 1200 Špeciálne laky, nadstavby a bočné steny podľa odtieňa RAL
L 1500 Ochranný povlak na odštiepenie kameňa na vyklápacím mostíku v oblasti nad kolesami

 

Praktické príklady

TKD302-S s hydraulicky otvárateľným bočným panelom

 

 

Na stiahnutie