Zber trávy
Vďaka horizontálnemu tlačnému systému je zaručená najvyššia možná prevádzková bezpečnosť. Aby bolo možné zaťaženie odtlačiť s najmenšími možnými hodnotami trenia, má tlačný príves na poľnohospodárske stroje štandardne základňu z nehrdzavejúcej ocele a tlačná doska je potiahnutá doskami z oceľového plechu VA. Bočné panely sú navrhnuté tak, aby boli odolné proti skrúteniu, takže je zaručené, že tesnenie, najmä pri sypkom náklade, ako je repka a zrno, bude dlhotrvajúce. Štandardné veľkoobjemové zadné dvere efektívne zvyšujú objem nakladania.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 31 000 - 34 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 9 980 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 21020 kg |
Zaťaženie oja: | 4 000 kg do 40 km / h (2 000 kg nad 40 km / h) |
Objem nákladu: | približne. 45 - 51,5 m3 * |
Rozmery | |
---|---|
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 9 200 mm L x 2 370 mm Š x 2 020 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Požiadavka na olej: | približne. 44 litrov * |
* = v závislosti od vybavenia
Pneumatiky | Repasované pneumatiky 6 x 425/65 R22.5 , schválené pre rýchlosť 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Nápravy ADR 3 x 12 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2 150 mm (technická 105 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
Odpruženie | 36 ton parabolicky zavesená riadená jednotka s dynamickým vyrovnaním bŕzd, rázvor náprav 1525 mm |
Riadenie | 3. náprava vykonávaná ako samonastaviteľná náprava, hydraulický zámok |
Ťažné zariadenie | pevné ťažné zariadenie so Scharmüllerovou guľovou hlavou s ojom typ K80, zaťaženie oja 4 tony do 40 km / h (2 tony pri rýchlosti viac ako 40 km / h), mechanické sedlové podvozky s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | zváraná konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z I-nosníkov optimalizovaných na hmotnosť |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 6 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pôsobiaca na 1 nápravu |
Hydraulický systém | traktor musí byť vybavený tromi dvojčinnými ovládačmi: 1 x prípojka pre posuvné zariadenie (posuv a zasunutie) a 1 x hydraulická zadná výklopná časť, ako aj 1 x jednočinný pre samoriadenú nápravu. |
Tlačná plocha | tlačná doska vedená koľajnicami s 3 dvojčinnými hydraulickými valcami, krycia doska z 2,5 mm nehrdzavejúcej ocele s robustnými vymeniteľnými tesneniami PU, priehľadné okienko v tlačnej doske cca. 800 x 480 mm, mechanicky sklopná prepážka, vyhotovená ako mriežka |
Nákladná oblasť | dvojdielna podlahová zostava (pohyblivý prvok spredu, pevný prvok vzadu), krycie platne z nehrdzavejúcej ocele 2,5 mm s profilovanou základňou z plechu s profilom 2 mm, bočné panely s hrúbkou 3 mm vyrobené z oceľového plechu z vysokopevnostnej jemnej ocele v zváraná rebrovaná konštrukcia, podlahová zostava je priskrutkovaná, hydraulické veľké plochy batožinového priestoru s vymeniteľným gumovým tesnením, hydraulický 4-násobný uzamykací mechanizmus, pripravený pre posúvače zŕn |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 komorovými žiarovkami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu vyrobená z guľatej rúrky, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji |
Lak | Vozidlo nastriekané, upravené, odmastené a dodatočne fosfátované, katodicky lakované (CDP), krycí náter podvozku pomocou práškovej farby, vrchný poťah bočných panelov a zadné dvere v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zostava: Kröger zelená; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 180B1 | Výsuvné predĺženia bočných panelov (hliník) 300 mm pre bočné panely do cca. 1 000 mm pred koncom nadstavby (zväčšuje ložný objem približne o 6 m³) |
A 185B1 | Hydraulicky zdvíhaná mulčovacia klapka vysoká 500 mm (namiesto mechanickej verzie) |
A 190B1 | Výsuvné predĺženia bočných panelov (hliník) 300 mm pre zadné dvere veľkých rozmerov |
A 270B1 | Pojazdný hliníkový schodík s držiakmi |
A 280B1 | Dodatočné pozorovacie okno s ochrannou clonou v priedeli |
A 543B1 | Vrchné mechanicky sklopné bočné panely 500 mm (iba na jednu stranu, pravú alebo ľavú stranu) na zníženie výšky zaťaženia nad hlavou, mechanické blokovanie |
A 570B | Poklop zrna bez sklzu v strede batožinového priestoru (480 x 290 mm) |
A 650B | Plošina s ochrannou lištou na prepážke vrátane hliníkových schodov |
A 700B1 | Žltá nepremokavá plachta s hliníkovou rúrkou, zásuvnými trojuholníkmi a upevňovacím materiálom (iba v kombinácii s A 650B / možno použiť iba bez pripevnenia) |
A 750B1 | 2-krídlový hydraulický kryt nákladného priestoru poháňaný olejovými motormi, pokrytý sieťou (napr. Pre hnoj / siláž / dvojčinnú riadiacu jednotku a 3-kolíkovú 12-V zásuvku je potrebné / nie je kompatibilné s predĺžením) |
Podvozok | |
F 055B1 | 6/2 smerový ventil pre 2 dvojčinné funkcie; spínací bod na dvojčinnej riadiacej jednotke |
F 130B1 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 180B1 | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 200B1 | Plachta zakrýva vzadu po celej šírke vozidla od ochrany proti podbehnutiu až po okraj ložnej plochy |
F 322B1 | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony ložiska (povinné od 4 tony ložiska), verzia ako centrálna rúra |
F 325B1 | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (iba v kombinácii s hydraulickým oporným ramenom) |
F 329B1 | Zdvojený hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (potrebný pre nútené riadenie) |
F 502B1 | Dvojité osvetlenie vzadu, teda 2 x tri osvetlenie jednotky namontované na zadných dverách = štandardné vybavenie + 2 x tri osvetlenie jednotky namontované na blatníkoch zadnej nápravy |
F 510B1 | Obrysové svetlá (LED) |
F 514B1 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 516B1 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 517B1 | Balík výstražných značiek pre veľké zaťaženia (vyžaduje sa od šírky 2 750 mm, iba v spojení s F 180B1) |
F 519B1 | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 521B1 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 522B1 | Samostatný pracovný svetlomet LED na prednej stene pre lepšie osvetlenie oblasti nákladu (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 527B1 | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 529B1 | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 601B1 | Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 34 ton |
F 621B1 | Jednotka nápravy BPW Tridem 3 x 11 ton (max. 60 km / h), hydraulicky odpružená, vrátane núteného riadenia pre 1. a 3. nápravu; Rozchod 2150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová rúrka 150 mm; (iba v kombinácii so zariadením F 329B1, brzdový valec namontovaný hore) |
F 673B1 | 1. náprava navrhnutá ako samonastaviteľná náprava, značka ADR |
F 720B1 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 902B1 | Elektronické riadenie zaťaženia so signalizačnou lampou na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 903B1 | Signálne svetlo na správne zatváranie hydraulických dverí batožinového priestoru (vyžaduje sa 12 V, 3-kolíková zásuvka) |
F 926B1 | Centrálny mazací systém BEKA-MAX s elektrickým čerpadlom 12 V; Skladovacia nádrž na tuk 1,9 kg; nastaviteľný prvok čerpadla s pretlakovým ventilom na kontrolu mazacích miest - interval mazania nastaviteľný pomocou časového spínača; progresívny distribútor; určené až pre 65 mazacích miest |
F 930B1 | Spojovacie tyče, nútené riadenie (2x) s prídavným automatickým ďalekohľadom |
F 956B1 | Lisovací ventil na stlačenie ľahkého sypkého tovaru, prepínaný elektricky, ručne ovládaný, plynulo nastaviteľný z ťahača (približne 50 až 120 bar), so zobrazením tlaku |
Kolesá | |
R 2635 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2645 | Pneumatiky „nové“ 620 / 60R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 310 kg) |
R 2765 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4525 kg) |
R 2815 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 693, (70 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2925 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5,305 kg) |
R 2935 | Pneumatiky „nové“ 710 / 50R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 615 kg) |
Lak | |
L 100B1 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 130B1 | Špeciálne lakovanie, nadstavba podľa odtieňa RAL |
Zber trávy
Preprava rašeliny
Zber kukurice
Zber trávy