Nakladanie
TAW20-K bol vyvinutý tak, aby bol schopný používať tlačný príves tam, kde nie je možné použiť väčšie vozidlá z dôvodu ich veľkosti. Vďaka svojej „kompaktnej“ celkovej dĺžke 8,4 m je vozidlo omnoho viac univerzálne a ovládateľné, a preto sa môže používať na farmách s obmedzeným priestorom alebo na nevyhovujúcich poľnohospodárskych cestách. TAW20-K s objemom náplne 30 - 34 m3 v závislosti od vybavenia ponúka stále vysokú prepravnú kapacitu.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 20000 kg |
Prázdna hmotnosť: | približne. 6 360 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 13 640 kg * |
Zaťaženie oja: | 2 000 kg (voliteľne je možné aj 2 500 alebo 4 000 kg) |
Objem nákladu: | približne. 30 - 34 m3 * |
Rozmery | |
---|---|
Výška plošiny: | približne. 1 450 mm (v základnej verzii) |
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 6 100 mm L x 2 370 mm Š x 2 020 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Požiadavka na olej: | približne. 16 litrov |
* = v závislosti od vybavenia
Pneumatiky | 4 x 550 / 60-22,5 16PR, 40 km / h, profil 328 |
---|---|
Nápravy | Náprava s kuželíkovým ložiskom ADR, zaťaženie nápravy 2 x 11,3 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm povolená do 60 km / h bez ABS (technicky 105 km / h), brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcový náprava |
Odpruženie | 20 ton parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou kompenzáciou nápravy, šírka 100 mm, vzdialenosť nápravy 1525 mm, ochrana proti preťaženiu na všetkých 4 pružinách, vahadlá medzi prednou a zadnou nápravou, pružinové odpruženie určené pre max. pneumatiky 22,5 "(voliteľne tiež pre pneumatiky 26,5", iba v spojení so zariadením F 626B2 alebo F 627 B2 alebo hydraulickým pojazdom) |
Ťažné zariadenie | pevná oj s prírubovým okom s prírubou 40 mm DIN11026 naskrutkovaná (vyžadovaná spojka na traktore, DIN 11029), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | zváraná oceľová konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z I-nosníkov optimalizovaných na hmotnosť |
Brzdový systém | dvojradový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pôsobiaca na jednu nápravu |
Hydraulický systém | traktor musí byť vybavený dvoma dvojčinnými ovládačmi: 1 x prípojka pre posuvné zariadenie (posuv a zasunutie) a 1 x hydraulická zadná výklopná časť. |
Natlačovacia doska | koľajnicová tlačná doska s 3 dvojčinnými hydraulickými valcami, krycia doska z pozinkovaného tenkého plechu 2,5 mm s robustnými vymeniteľnými tesneniami PU, kontrolné okienko v tlačnej doske cca. 800 x 480 mm, mechanicky sklopná prepážka, vyhotovená ako mriežka |
Nákladná oblasť | dvojdielna podlahová zostava (pohyblivý prvok vpredu, pevný prvok vzadu), 3 mm podlaha z nehrdzavejúcej ocele, 3 mm bočné panely vyrobené z vysokopevnostnej doštičky z jemnozrnného plechu vo zváranej rebrovanej konštrukcii, podlahová zostava je priskrutkovaná , hydraulické dvere batožinového priestoru s veľkými plochami s vymeniteľným gumovým tesnením, hydraulický 4-násobný blokovací mechanizmus, pripravený na posúvače zŕn |
Elektrika | 12 V systém podľa StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, tromi svietidlami, osvetlením ŠPZ |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu vyrobená z tuhej guľatej rúrky, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji |
Lak | Vozidlo nastriekané, upravené, odmastené a dodatočne fosfátované, katodicky lakované (CDP), krycí náter podvozku práškovým lakovaním, vrchný poťah bočných panelov a zadné dvere v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zostava: Kröger zelená; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 180B2 | Výsuvné predĺženia bočných panelov (hliník) 300 mm pre bočné panely do cca. 1 000 mm pred koncom nadstavby (zväčšuje ložný objem približne o 3 m³) |
A 185B2 | Hydraulicky zdvíhaná mulčovacia klapka vysoká 500 mm (namiesto mechanickej verzie) |
A 190B2 | Výsuvné predĺženia bočných panelov (hliník) 300 mm pre veľké plochy batožinového priestoru |
A 270B | Pojazdný hliníkový schodík s držiakmi |
A 280B2 | Dodatočné pozorovacie okno s ochrannou clonou v priedeli |
A 543B2 | Vrchné mechanicky sklopné bočné panely 500 mm (iba na jednej strane, na pravej alebo ľavej strane) na zníženie výšky zaťaženia nad hlavou, mechanické blokovanie |
A 570B | Poklop zrna bez sklzu v strede batožinového priestoru (480 x 290 mm) |
A 650B | Plošina s ochrannou lištou na prepážke vrátane hliníkových schodov |
A 700B2 | Žltá plachta s hliníkovou rúrkou, zásuvnými trojuholníkmi a upevňovacím materiálom (iba v kombinácii s A 650B) (nie je kompatibilný s predĺženiami bočného panela) |
A 750B2 | 2-krídlový hydraulický kryt nákladného priestoru poháňaný olejovými motormi, pokrytý sieťou (napr. Pre hnoj / siláž / dvojčinnú riadiacu jednotku a 3-kolíkovú 12-V zásuvku je potrebné / nie je kompatibilné s predĺžením) |
Podvozok | |
F 055B | 6/2 smerový ventil pre 2 dvojčinné funkcie; spínací bod na dvojčinnej riadiacej jednotke |
F 130B2 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 180B | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 200B2 | Plachta zakrýva vzadu po celej šírke vozidla od ochrany proti podbehnutiu až po okraj ložnej plochy |
F 322B | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony zaťaženia (povinné od 4 tony), verzia ako centrálna rúra |
F 325B | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (iba v kombinácii s hydraulickým oporným ramenom) |
F 328B | Hydraulická podperná noha namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinný ovládač) |
F 332B | SCHARMÜLLER ťažná hlava s okrúhlym hriadeľom typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton |
F 334B | Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026 |
F 468B | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 502B2 | Dvojité osvetlenie vzadu, teda 2 x tri osvetlenie jednotky namontované na zadných dverách = štandardné vybavenie + 2 x tri osvetlenie jednotky namontované na blatníkoch zadnej nápravy |
F 510B2 | Obrysové svetlá (LED) |
F 514B2 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 516B2 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 517B | Balík výstražných značiek pre široké zaťaženie (vyžaduje sa od šírky 2 750 mm, iba v spojení s F 180B) |
F 519B2 | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 521B2 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 522B | Samostatný pracovný svetlomet LED na prednej stene pre lepšie osvetlenie oblasti nákladu (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 527B | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 529B | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 601B2 | Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 24 ton (iba v kombinácii so zosilnenými nápravami) |
F 613B2 | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; druhá náprava s riadenou nápravou, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 60 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore, nie je možné zdvíhať nápravu) |
F 621B2 | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 60 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore) |
F 626B2 | Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (24 ton) |
F 627B2 | Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (32 ton) |
F 630B2 | Nápravy 12 ton BPW (max.60 km / h), zosilnené, rozchod 2150 mm, bez ABS a AGS, typ GS12010, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 627B2) |
F 632B2 | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (max. 60 km / h), zosilnené, rozchod 2 150 mm, bez ABS a AGS (technická 105 km / h), brzda kolies 420 x 180 mm, náprava so štvorcovou nápravou 150 mm (len v kombinácii s F 626B2 alebo F) 627B2) |
F 672B2 | 9 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), rozchod 2 050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, štvorcová náprava 130 mm (len v kombinácii s F 626B2 alebo F 627B2) |
F 674B2 | 11 ton BPW samoriadená náprava (max. 60 km / h), bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 627B2 a F 630B2) |
F 676B2 | Náprava s núteným riadením 11 ton BPW (max. 60 km / h) vrátane núteného riadenia, bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, typ GSL12010, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (iba v kombinácii s F 627B2) a F 630B2) |
F 677B2 | 11 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), bez ABS + AGS, rozchod 2150 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 626B2 alebo F 627B2 a F632B2) |
F 678B2 | Náprava s núteným riadením 11 ton (max. 60 km / h), vrátane núteného riadenia, bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (iba v kombinácii s F 626B2 alebo F 627B2) a F 632B2) |
F 720B2 | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 902B2 | Elektronické riadenie zaťaženia so signálnym svetlom na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým odpružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 903B2 | Signálne svetlo na správne zatváranie hydraulických dverí batožinového priestoru (vyžaduje sa 12 V, 3-kolíková zásuvka) |
F 930B | Tyč, nútené riadenie, s prídavným automatickým ďalekohľadom |
F 956B | Lisovací ventil na stlačenie ľahkého sypkého tovaru, prepínaný elektricky, ručne ovládaný, plynulo nastaviteľný z ťahača (približne 50 až 120 bar), so zobrazením tlaku |
Kolesá | |
R 2587 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2637 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2647 | Pneumatiky „nové“ 620 / 60R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 310 kg) |
R 2707 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 50R22.5 ET 0 ALLIANCE FLOTATION RADIAL Profile 380 (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5200 kg) |
R 2767 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 525 kg) |
R 2817 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 693, (70 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2927 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5,305 kg) |
R 2937 | Pneumatiky „nové“ 710 / 50R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 615 kg) |
LAK | |
L 100B2 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 130B2 | Špeciálne lakovanie, nadstavba podľa odtieňa RAL |
Nakladanie
Krátke a kompaktné