Rýchla vykládka
Vďaka horizontálnemu tlačnému systému je zaručená najvyššia možná prevádzková bezpečnosť. Aby bolo možné zaťaženie odtlačiť s najmenšími možnými hodnotami trenia, má tlačný príves na poľnohospodárske stroje štandardne základňu z nehrdzavejúcej ocele a tlačná doska je potiahnutá doskami z oceľového plechu VA. Bočné panely sú navrhnuté tak, aby boli odolné proti skrúteniu, takže je zaručené, že tesnenie, najmä pri sypkom náklade, ako je repka a zrno, bude dlhotrvajúce. Štandardné veľkoobjemové zadné dvere efektívne zvyšujú objem nakladania.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 20 000 - 24 000 kg * |
Prázdna hmotnosť: | približne. 7 380 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 12 620 - 14 620 kg * |
Zaťaženie oja: | 2 000 kg (voliteľne je možné aj 3 000 alebo 4 000 kg) |
Objem nákladu: | približne. 35 - 40 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Výška plošiny: | približne. 1 550 mm (v základnej verzii) |
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 7 100 mm L x 2 370 mm Š x 2 020 mm H |
Technické detaily | |
---|---|
Požiadavka na olej: | približne. 26 litrov |
* = v závislosti od vybavenia
Pneumatiky | 4 x 550 / 60-22,5 16PR , 40 km / h, profil 328 |
---|---|
Nápravy | Náprava s kuželíkovým ložiskom ADR, zaťaženie nápravy 2 x 11,3 ton (60 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm povolená do 60 km / h bez ABS (technicky 105 km / h), brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcový náprava |
Odpruženie | 24 ton parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickým vyrovnaním nápravy, šírka 100 mm, homologizovaný do 105 km / h, rázvor náprav 1 525 mm |
Ťažné zariadenie | pevná oj s prírubovým okom s prírubou 40 mm DIN11026 naskrutkovaná (vyžadovaná spojka na traktore, DIN 11029), mechanická sedlová súprava s vysokou rýchlosťou |
Rám podvozku | zváraná konštrukcia, hlavný nosič bremena vyrobený z I-nosníkov optimalizovaných na hmotnosť |
Brzdový systém | dvojradový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pôsobiaca na jednu nápravu |
Hydraulický systém | traktor musí byť vybavený dvoma dvojčinnými ovládačmi: 1 x prípojka pre posuvné zariadenie (posuv a zasunutie) a 1 x hydraulická zadná výklopná časť. |
Tlačná plocha | tlačná doska vedená koľajnicami s 3 dvojčinnými hydraulickými valcami, krycia doska z 2,5 mm nehrdzavejúcej ocele s robustnými vymeniteľnými PU tesneniami, priehľadné okienko v tlačnej doske cca. 800 x 480 mm, mechanicky sklopná prepážka, vyhotovená ako mriežka |
Nákladná oblasť | dvojdielna podlahová zostava (pohyblivý prvok spredu, pevný prvok zozadu), krycia doska z nehrdzavejúcej ocele 2,5 mm s profilovanou základňou z plechu s profilom 2 mm, bočné panely s hrúbkou 3 mm vyrobené z vysokopevnostnej oceľovej plechu s vysokou pevnosťou v zváraní rebrovaná konštrukcia, podlahová zostava je priskrutkovaná, hydraulické veľké plochy batožinového priestoru s vymeniteľným gumovým tesnením, hydraulický 4-násobný uzamykací mechanizmus, pripravený pre posúvače zŕn |
Elektrika | 12 V systém podľa StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, tromi jednotkovými svetlami, osvetlením ŠPZ |
Príslušenstvo | stabilná sklopná ochrana proti podbehnutiu vyrobená z guľatej rúrky, 2 x kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, hadicová skriňa pre všetky prívodné vedenia na oji |
Lak | Vozidlo nastriekané, upravené, odmastené a dodatočne fosfátované, katodicky lakované (CDP), krycí náter podvozku pomocou práškovej farby, vrchný poťah bočných panelov a zadné dvere v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zostava: Kröger zelená; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 180B | Výsuvné predĺženia bočných panelov (hliník) 300 mm pre bočné panely do cca. 1 000 mm pred koncom nadstavby (zväčšuje ložný objem približne o 4 m³) |
114B | Dĺžka nadstavby cca. 8 100 mm namiesto 7 100 mm (iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
185B | Hydraulicky zdvíhaná mulčovacia klapka vysoká 500 mm (namiesto mechanickej verzie) |
190B | Výsuvné predĺženia bočných panelov (hliník) 300 mm pre zadné dvere veľkých rozmerov |
270B | Pojazdný hliníkový schodík s držiakmi |
280B | Dodatočné pozorovacie okno s ochrannou clonou v priedeli |
A 543B | Vrchné mechanicky sklopné bočné panely 500 mm (iba na jednu stranu, pravú alebo ľavú stranu) na zníženie výšky zaťaženia nad hlavou, mechanické blokovanie |
A 570B | Poklop zrna bez sklzu v strede batožinového priestoru (480 x 290 mm) |
A 650B | Plošina s ochrannou lištou na prepážke vrátane hliníkových schodov |
700B | Žltá plachta s hliníkovou rúrkou, zásuvnými trojuholníkmi a upevňovacím materiálom (iba v kombinácii s A 650B) (nie je kompatibilný s predĺženiami bočného panela) |
A 750B | 2-krídlový hydraulický kryt nákladného priestoru poháňaný olejovými motormi, pokrytý sieťou (napr. Pre hnoj / siláž / dvojčinnú riadiacu jednotku a 3-kolíkovú 12-V zásuvku je potrebné / nie je kompatibilné s predĺžením) |
Podvozok | |
F 055B | 6/2 smerový ventil pre 2 dvojčinné funkcie; spínací bod na dvojčinnej riadiacej jednotke |
F 130B | Ťažné zariadenie vzadu |
F 180B | Plastový blatník, predná náprava (potrebné pre paket výstražných panelov) |
F 200B | Plachta zakrýva vzadu po celej šírke vozidla od ochrany proti podbehnutiu až po okraj ložnej plochy |
F 322B | Vystužená výškovo nastaviteľná gumená ťažná tyč, dimenzovaná pre 4 tony ložiska (povinné od 4 tony ložiska), verzia ako centrálna rúra |
F 325B | Hydraulicky zavesené ťažné zariadenie namiesto pevného ťažného zariadenia (iba v kombinácii s hydraulickým oporným ramenom) |
F 328B | Hydraulická podperná noha namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinný ovládač) |
F 329B | Dvojitý hydraulický zdvihák namiesto mechanického podvozku (vyžaduje sa dvojčinný ovládač) |
F 332B | SCHARMÜLLER ťažná hlava s okrúhlym hriadeľom typ K80 do zaťaženia oja do 4 ton |
F 334B | Oko oja SCHARMÜLLER typ D s priemerom 40 mm do zaťaženia oja 2,5 tony, DIN 11026 |
F 468B | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 502B | Dvojité osvetlenie vzadu, teda 2 x tri osvetlenie jednotky namontované na zadných dverách = štandardné vybavenie + 2 x tri osvetlenie jednotky namontované na blatníkoch zadnej nápravy |
F 510B | Obrysové svetlá (LED) |
F 514B | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 516B | Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED |
F 517B | Balík výstražných značiek pre široké zaťaženie (vyžaduje sa od šírky 2 750 mm, iba v spojení s F 180B) |
F 519B | 3-dielne zadné svetlá, okrúhle, LED prevedenie |
F 521B | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla (vyžaduje sa 12-voltová 3-kolíková zásuvka) |
F 522B | Samostatný pracovný svetlomet LED na prednej stene pre lepšie osvetlenie oblasti nákladu (vyžaduje sa 12 V, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 527B | samostatná spínacia skrinka s 2 x prepínačmi (zapnuté + vypnuté) na ovládanie dvoch elektrických funkcií, napájanie pomocou 3-kolíkovej zásuvky 12 voltov) |
F 529B | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 601B | Rázvor náprav> 1800 mm pre celkovú hmotnosť 24 ton (iba v kombinácii so zosilnenými nápravami) |
F 613B | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; druhá náprava s riadenou nápravou, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 60 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore, nie je možné zdvíhať nápravu) |
F 621B | Systém hydraulických pružín vrátane náprav BPW (max. 60 km / h), rozchod 2 150 mm; nútené riadenie druhej nápravy, zaťaženie nápravy 11 ton (pri 60 km / h); brzda kolesa 410 x 180 mm; 150 mm štvorcová náprava (brzdový valec namontovaný hore) |
F 627B | Parabolicky zavesená riadená jednotka s vlečnými ramenami a dynamickou nápravou (32 ton) |
F 630B | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (max. 60 km / h), zosilnené, rozchod 2150 mm, bez ABS a AGS, typ GS12010, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 627B) |
F 632B | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (60 km / h), zosilnené, rozchod 2150 mm, bez ABS a AGS, (technická 105 km / h), brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
F 672B | 9 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), rozchod 2050 mm, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava |
F 674B | 11 ton BPW riadená náprava (max. 60 km / h), bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 627B a F 630B) |
F 676B | 11 ton náprava s núteným riadením BPW (max. 60 km / h), zosilnená, vrátane núteného riadenia, bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, typ GSL 12010, brzda kolesa 410 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (iba v kombinácii) s F 627B a F 630B) |
F 677B | 11 ton automatická náprava ADR (max. 60 km / h), bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, 150 mm, štvorcová náprava (len v kombinácii s F 632B) |
F 678B | Náprava s núteným riadením 11 ton (max. 60 km / h) vrátane núteného riadenia, bez ABS + AGS, rozchod 2 150 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm (len v kombinácii s F 632B) |
F 720B | 1. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením) |
F 902B | Elektronické riadenie zaťaženia so signalizačnou lampou na vozidle (možné iba v kombinácii s hydraulickým pružením, 12 voltov, vyžaduje sa 3-kolíková zásuvka) |
F 903B | Signálne svetlo na správne zatváranie hydraulických dverí batožinového priestoru (vyžaduje sa 12 V, 3-kolíková zásuvka) |
F 930B | Tyč, nútené riadenie, s prídavným automatickým ďalekohľadom |
F 956B | Lisovací ventil na stlačenie ľahkého sypkého tovaru, prepínaný elektricky, ručne ovládaný, plynulo nastaviteľný z ťahača (približne 50 až 120 bar), so zobrazením tlaku |
Kolesá | |
R 2587 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) |
R 2637 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2647 | Pneumatiky „nové“ 620 / 60R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 310 kg) |
R 2707 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 50R22.5 ET 0 ALLIANCE FLOTATION RADIAL Profile 380 (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5200 kg) |
R 2767 | Pneumatiky, "nové" BLOTATION RADIAL 600 / 55R26,5 BKT, profil FL 630, (65 km / h) 165D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 525 kg) |
R 2817 | Pneumatiky, „nové“ 650 / 55R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 693, (70 km / h) 169D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 185 kg) |
R 2927 | Pneumatiky, „nové“ 710 / 50R26,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h) 170D, (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5,305 kg) |
R 2937 | Pneumatiky „nové“ 710 / 50R26,5 NOKIAN Country King (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 615 kg) |
Lak | |
L 100B | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 130B | Špeciálne lakovanie, nadstavba podľa odtieňa RAL |
Rýchla vykládka
Dvojkrídlový krycí systém
Zasúvateľné hliníkové predlžovacie panely (300 mm)