Vykladanie úrody zemiakov
Trojnápravový trojstranný sklápač Agroliner je určený pre traktory a ťažké nákladné vozidlá. Tento sklápač poskytuje optimálny prepravný výkon, ale iba s ťahačom HGV, ktorý je tiež vybavený sklápacím nadstavcom. Maximálna povolená celková hmotnosť 40 ton sa nedá dosiahnuť ťahaním za traktorom.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 24000 kg |
Prázdna hmotnosť: | približne. 6 400 kg (v základnej verzii) |
Užitočné zaťaženie: | približne. 17600 kg |
Objem nákladu: | približne. 24,8 - 32,4 m3 * |
Rozmery | |
---|---|
Výška plošiny: | približne. 1420mm |
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 7 880 mm L x 2 420 mm B x 1 300 - 1 700 mm H * |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 7 950 mm L x 2 550 mm B x 1 300 - 1 700 mm H * |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 39,9 litrov |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia HKD 402 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:
Pneumatiky | 6 x 385 / 65R22.5 renovované pneumatiky, schválené pre rýchlosť 80 km / h |
---|---|
Nápravy | Nápravy s kuželíkovými ložiskami GIGANT, zaťaženie nápravy 3 x 9,0 ton schválené do 105 km / h (bez ABS, do 60 km / h), rozchod 2040 mm, brzda kolesa 420 x 180 mm, nápravy vybavené ABS a nastavovačom vôle (automatický nastavovač vôle) |
Odpruženie | parabolicky odpružená jednotka GIGANT s dynamickou kompenzáciou brzdnej sily na dvojitej náprave schválená do 105 km / h; ochrana proti preťaženiu zadného parabolického pruženia |
Riadenie | Riadenie pomocou točny s guľovým vencom a typovo testovaným trojuholníkovým oje, výškovo nastaviteľné a odpružené oje |
Rám podvozku | zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý hlavný nosník tvaru T |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 6 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano |
Vyklápací rám | profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska |
Prepážka | pevná, vyrobená z kombinovanej multiplexnej dosky 18 mm, prilepené WBP, zelený plastový plášť PPL jednostranný zvonka, v oblasti stien bočnej dosky, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevných rohových priečok, rebrík s ergonomickým prístupom s lávkou a ochrannú lištu proti úrazom podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schod von a na vnútornej strane predelu |
Bočné panely | kombinovaná multiplexová doska s plošnými spojmi ako s priedelom zabudovaným do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, každá z 3 bočných stien bez horizontálneho delenia, pevné stredové stĺpiky s 2 odnímateľnými spojovacími rúrkami, rozdelené, odistenie spodného dielu strednej časti, spodná odisťovacia páka spredu a zozadu s napínačom hornej polohe, optimálne navrhnutá pre vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny |
Zadný panel | základná konštrukcia je rovnaká ako steny bočníc v strede s otvorom na zrno (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľným výtokovým žľabom, pevnými rohovými stĺpikmi, stredným dnom, spodnou odisťovacou pákou vľavo s napínačom v hornej polohe |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, zadnými svetlami s tromi funkciami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná ochrana proti podjazdu podľa smerníc ES, konzola ŠPZ, 2 x kliny kolies s konzolou, ochranné kryty na skrutkových spojoch, podpery pre preklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy, plastový blatník na prednej a zadnej náprave, parkovacie zásuvky pre všetky pripojenia na oji |
Lak | vozidlo otryskané oceľovým pieskom a tiež odmastený základný náter odolný proti oderu, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, dvojzložková ochrana proti korózii, vrchná vrstva v kvalitnej nemeckej dvojzložkovej lesklej farbe. Korba: zelená Kröger, panely = vonkajšia strana pokrytá „zelenou“ plastovou vrstvou PPL, odolná voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený |
Aby sme HKD 402 čo najlepšie pripravili na špeciálne úlohy, ponúkame širokú škálu možností:
Korba | |
---|---|
A 0504 | LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 250 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability |
A 0604 | Bočné panely s ľahkými plastovými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej dosky 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 1204, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi), |
A 0624 | Bočné panely s ľahkými plastovými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej dosky 1700 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 1204, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi), |
A 2104 | Výška steny bočnej dosky 1500 mm namiesto 1300 mm |
A 1274 | Dĺžka nadstavby 7000 mm namiesto 7950 mm s 3 x bočnicami |
A 1284 | Dĺžka nadstavby 7500 mm namiesto 7950 mm s 3 x bočnicami |
A 2610 | Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu |
A 2654 | 6 x upevňovacích otvorov zapustených do podlahy na oboch stranách |
A 2700 | Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu |
A 2800 | Výhľadové okno s ochrannou mriežkou v priedeli |
A 2934 | Činnosť systému na odistenie dna stredných stien bočnej dosky na ľavej a pravej strane pomocou samostatných napínačov v hornej polohe namontovaných na priedelovej priečke (celkom 4 položky) |
A 3004 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka výšky 200 mm, je možné namontovať na obidve strany |
A 3104 | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka výšky 200 mm, namontované na oboch stranách |
A 3154 | Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách |
A 3200 | Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm) |
A 4004 | Diaľkové odomykanie stien hydraulickej bočnej steny na jednej strane je možné podľa potreby premiestniť na pravú a ľavú stranu |
A 4104 | Diaľkové odblokovanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany |
A 4154 | Konzoly pre systém diaľkového odistenia stien hydraulickej bočnej steny na oboch stranách, bez hydraulických vedení a pečatí |
A 5004 | Diaľkové odblokovanie pneumatickej bočnej steny na jednej strane môže byť podľa potreby premiestnené na pravú a ľavú stranu |
A 5104 | Diaľkové odblokovanie pneumatickej bočnej steny namontované na oboch stranách |
A 5700 | Dodatočný posuvný otvor na zrno v zadnej stene (celkom 2 položky vpravo + vľavo) |
A 5710 | 2 x Dodatočný posuvný otvor na zrno v zadnej stene (celkom 3 položky) |
A 6004 | Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + 2 x stredný trojuholník so sklopným strešným oblúkom |
A 7104 | Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 3 úchytov s račnovým mechanizmom) |
A 8004 | Dosky bočných stien horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo |
A 8104 | Dosky bočných stien horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, rozdelené na oboch stranách vľavo alebo vpravo |
A 8200 | Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom |
A 8404 | Stredové stĺpiky rozdelené na jednej strane, doprava alebo doľava |
A 8454 | Stredový stĺpik rozdelený na oboch stranách, vpravo aj vľavo |
A 9054 | Stredový stĺp je možné zložiť a úplne odstrániť, iba na jednej strane doľava alebo doprava |
A 9200 | Zadné stena ako portálové dvere s možnosťou otočenia o 270 ° |
A 9304 | Dosky bočnej steny (3x) s portálovým otváraním smerom von zo stredu, vrátane nastaviteľných excentrických skrutiek, na jednu stranu |
Podvozok | |
F 1304 | Ťažné zariadenie vzadu |
F 1964 | Ochrana proti striekaniu v plastovom blatníku (povinné pre schválenie> 60 km / h) |
F 2800 | Konzola pre rezervné koleso so zdvihákom na vozidle |
F 2854 | Podpora oja pre oje typu Klemmfix |
F 2900 | Plastová skrinka na náradie, rozmery: W 600 x D 500 x H 400 |
F 3004 | Nastaviteľná dĺžka oja Y na 27 ton (rozsah nastavenia 2000 - 2600 mm) |
F 3054 | Zosilnená oja Y (26 ton), dlhá 2100 mm |
F 4004 | ABS 24 Volt |
F 4104 | EBS Elektronický brzdový systém |
F 4604 | Automatická parkovacia brzda (pružinový valec) |
F 4654 | Samostatný uvoľňovací ventil pre prednú nápravu |
F 4684 | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 4850 | Odnímateľný menič napätia pre svetelné systémy od 24 do 12 voltov (nie je vhodný na nepretržitú prevádzku) |
F 4954 | Menič napätia pre svetelné systémy od 12 voltov do 24 voltov natrvalo namontovaný na podvozku |
F 5004 | 24 V systém osvetlenia |
F 5014 | Napájací zdroj pre svetelný systém 15 pinov namiesto 2 x 7 pinov |
F 5104 | Bočné obrysové svetlá (LED) a biele predné svetlá na schválenie 105 km / h |
F 5144 | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 5164 | Osvetlenie pozícií a ŠPZ ako verzia LED (vyžaduje sa svetelný systém 24 V) |
F 5184 | 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie (povolené iba do 60 km / h) |
F 5200 | Zadné svetlá (s 5 funkciami) s hmlovým a spätným svetlom (vyžaduje sa 7-kolíkové 24-voltové pripojenie) |
F 5204 | Zadné svetlá (s 5 funkciami) Verzia LED s hmlovým svetlom a spätným svetlom (vyžaduje sa 7-kolíkové 24-voltové pripojenie) |
F 5214 | 2 x spätné svetlá LED na zadnej časti vozidla |
F 5234 | 2 x spätné svetlá LED na boku podvozku |
F 5404 | Samostatné vedenie oleja do zadnej časti (priemer 15 mm) |
F 5424 | Montáž predného slimákového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5404) |
F 6334 | Nápravy 9 ton BPW (105 km / h), typ ECO Plus 2, rozchod 2040 mm, ABS, automatická regulácia vôle, kotúčové brzdy TSB 4309 (svetlá výška terénnych vozidiel je výrazne obmedzená, iba v kombinácii s F 4604) |
F 6354 | Nápravy 9 ton BPW (105 km / h), typ ECO Plus 2, rozchod 2040 mm, s ABS, automatickým nastavovačom vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm |
F 7004 | Vzduchové odpruženie so systémom rýchleho spustenia bez funkcie zdvíhania / spúšťania (pre schválenie viac ako 60 km / h, iba v kombinácii s EBS) |
F 7104 | Vzduchové odpruženie so systémom rýchleho spustenia a funkciou zdvíhania / spúšťania (pre schválenie viac ako 60 km / h, iba v kombinácii s EBS) |
F 7204 | 2. náprava vykonávaná ako zdvíhacia náprava (iba v kombinácii so vzduchovým odpružením, ovládané ručne) |
KOLESÁ | |
R 2004 | Pneumatiky, „nové“ 385/65R22,5 (105 km / h) výrobca PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70) |
R 2204 | Pneumatiky, „nové“ 425 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška cca + 50 mm) |
R 2404 | Pneumatiky, „nové“ 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška cca + 50 mm) |
R 2504 | Pneumatiky, „nové“ 550 / 60-22,5 16PR (40 km / h) (výška cca + 220 mm) |
R 2594 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška cca + 220 mm) |
R 2464 | Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h), (výška cca + 220 mm), ráfiky s hĺbkou potlače ID + 30 mm, tj dráha sa zužuje |
LAK | |
L 1004 | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 1204 | Špeciálne laky, korba a bočné steny podľa odtieňa RAL |
L 1504 | Ochranný povlak proti odretiu štrkom pod vyklápacím mostíkom v oblasti nad kolesami |
V posledných rokoch sme prispôsobili model HKD 402 tak, aby vyhovoval prianiam zákazníka na mnoho úloh. Jedna z našich konkrétnych silných stránok: platíte iba za to, čo skutočne potrebujete!
Vykladanie úrody zemiakov
Vyklápanie so súvislou otočnou bočnou stenou
Úroda zemiakov
Náš trojcestný sklápač HKD 402 je možné prispôsobiť vašim potrebám: