Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.Viac informácií

Agroliner HKD 302-S

HKD 302-S s hydraulicky otvárateľnými bočnými panelmi je všestranný. S nimi sa dokáže vyrovnať aj s vykládkou nákladu, ktorý môže byť nekĺzavý, ako napríklad kukurica na siláž alebo kompost. Pre ľahší sypký náklad môže byť ložný objem navrhnutý až do 29 m³ (v kombinácii s dvoma prívesmi obrovských 58 m³). Tieto sklápače tiež zostávajú plne funkčným trojstranným sklápačom.

Agroliner HKD 302-S

Fotogaléria

Agroliner-HKD-302-S-1
Agroliner-HKD-302-S-2

 

Technické údaje

Nosnosť  
Prípustná celková hmotnosť: 18000 kg
Prázdna hmotnosť: približne. 4 400 - 5 400 kg *
Užitočné zaťaženie: približne. 12 500 - 13 600 kg *
Objem nákladu: približne. 19,0 - 29,0 m³ *

 

Rozmery  
Výška plošiny: približne. 1330 mm (v základnej verzii)
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: približne. 5,208 mm D x 2 220 mm V x 1 500 - 1 800 mm H * (300 mm silážna výstroj)
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: približne. 5 300 mm D x 2 250 mm Š x 1 500 - 1 800 mm H * (300 mm silážna výstroj)

 

Technické detaily  
Množstvo oleja v naklápacom valci: približne. 22,9 litra (v základnej verzii)

* = v závislosti od vybavenia

 

Základná verzia

Základná verzia HKD 302-S ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:

Pneumatiky pneumatiky 4x 385/65 R22.5 
Nápravy Nápravy s kuželíkovými ložiskami ADR, zaťaženie nápravy 11,3 ton (105 km / h), šírka rozchodu 2050 mm bez ABS do 60 km / h, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava
Odpruženie 18 tonové 2-vrstvové parabolické pružinové pruženie, 100 mm široké, schválené pre ochranu proti preťaženiu až 105 km / h pre zadné parabolické pružinové pruženie
Riadenie Riadenie točne s otočným stolom s guľôčkovým ložiskom a trojuholníkovými ojami s typovou skúškou 1 990 mm, výškovo nastaviteľné a odľahčenie oja
Rám podvozku zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý nositeľ T hlavného nákladu
Brzdový systém dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu
Sklápací systém 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano
Vyklápací rám profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska
Prepážka pevné vyrobené z kombinovanej multiplexnej lepenky 18 mm, prilepené zeleným plastovým plášťom PPL jednostranne z vonkajšej strany, integrovaný trojuholník na dodatočnú montáž plachiet, v oblasti steny bočnej steny, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevné rohové priečky, ergonomické prístupový rebrík s lávkou a ochrannou lištou podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schodík vonku a na vnútornej strane predelu
Bočné panely na pravej strane kombinovaná multiplexová doska s plošnými spojmi ako s priedelom zabudovaným do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, 2 bočné steny každá z pravej strany bez vodorovného delenia, pevné stredové stĺpiky na pravej strane, priebežné stredové spodné odistenie, spodná odisťovacia páka vpredu s napínačom hornej úvrati, optimálne navrhnutá pre vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny
Bočné panely na ľavej strane jednodielna hydraulická špeciálna bočná stena, dvojčinné otváranie a zatváranie pomocou zdvíhacieho zariadenia airbagov vysoko nad kužeľom materiálu, teda vhodné aj na hromadný náklad so zlými vlastnosťami kĺzania, materiál bočnej steny ako pri prepážke s gumou tuleň
Zadné dvere Základné prevedenie ako steny bočnice vpravo, integrovaný trojuholník na dodatočné vybavenie plachtoviny, vyžaduje sa konštrukčný typ cca. Výška 1000 mm (voliteľne približne 1300 mm vysoká, výška tela 1800 mm), 1 prívod zŕn uprostred (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľná sklznica, pevné rohové stĺpiky, stredné odblokovanie dna, Spodná odisťovacia páka na ľavej strane s napínačom hornej úvrati
Elektrika 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 funkčnými zadnými svetlami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami
Príslušenstvo stabilná ochrana proti podjazdu, konzola ŠPZ, kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, ochranné kryty na skrutkových spojoch, podpery pre pokojový bod pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy
Lak vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zloženie: Kröger zelený, panely = vonku pokrytý „zeleným“ plastovým plášťom PPL, odolný voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený

 

Dodatočné vybavenie

Korba
A 050G LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 150 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability
A 060G Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej steny 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 120G, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi),
A 063G Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej steny 1800 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 120G) (iba v kombinácii s F 625G) (nie je vhodná na priame vyplnenie štiepkovačmi), je možné dodať bez iba pneumatiky)
A 070G jednodielna hydraulická špeciálna bočná stena na pravej strane (namiesto na ľavej strane) a otočné bočné panely (namiesto na pravej strane)
A 140G Podlahová doska „HARDOX450“ 4 mm oceľ odolná voči opotrebeniu a tlaku
A 182G Násuvné nástavce bočnej bočnice (oceľ) vysoké 300 mm na strane pozostávajúce z otvoru 20 x 20 mm (možno použiť iba s F625G, použiteľné iba bez valčekovej plachty)
A 265G 5 x upevňovacích očiek zapustených do podlahy tela na oboch stranách
A 270G Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu
A 293G Činnosť systému dolného odistenia zadných bočných stien na jednej strane pomocou samostatných predpínačov hornej úvrati v priedelovej časti (potom celkom 2 položky)
A 300G Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na jednej strane
A 310G Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na oboch stranách
A 315G Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách
A 320G Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm)
A 400G Diaľkový odblokovací systém na bočnej stene hydrauliky namontovaný na jednej strane s pripojením pre 2. vozidlo
A 570 G Dodatočná posuvná brána so sklzom v batožinovom priestore (celkom 2 položky vpravo + vľavo)
A 700 G Žltá nepremokavá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť 2 x račňou)
A 710G Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 2 x račne)
A 800 G Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo
A 820G Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom (možné len pri výške nadstavby 1800 mm)
Podvozok
F 100G Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves
F 160G Ochrana proti podbehnutiu z guľatej rúry s osvetľovacím zariadením premiestneným smerom nahor
F 180G Plastová blatník, predná náprava
F 285G Podpora oja pre oje typu Klemmfix
F 290G Plastová skrinka na náradie, rozmery: W 600 x D 500 x H 400
F 300G Dĺžkovo nastaviteľné oje Y (rozsah nastavenia 1 500 - 2 100 mm)
F 305G Zosilnená oja Y (26 ton), dlhá 1900 mm
F 308G Oje 18 ton 2100 mm dlhé namiesto 1900 mm (potrebné za tandemovým prívesom)
F 464G Dodatočný ventil ALB namontovaný na zadnej náprave
F 465G Samostatný uvoľňovací ventil pre prednú nápravu
F 468G Brzdový systém so spojkami Duomatik
F 510G Obrysové svetlá (LED)
F 514G Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h)
F 516G Osvetlenie pozícií a ŠPZ ako verzia LED
F 518G 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie, vč. kontrola poruchy indikátora
F 526G Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutková verzia
F 529G Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie)
F 530G Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom
F 531G 3/2-smerový ventil pre sklápaciu hydrauliku (namiesto štandardného uzatváracieho ventilu)
F 533G Dodatočný uzatvárací ventil pre 2. hydraulické pripojenie prívesu na oji
F 540G Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm)
F 625G 3-vrstvové parabolické pruženie, šírka 100 mm pre zaťaženie nápravy 10 ton (105 km / h)
F 632G Nápravy s hmotnosťou 12 ton (105 km / h), zosilnené, rozchod 2050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm
F 645G Nápravy s hmotnosťou 9 ton (105 km / h), rozchod 2040 mm, bez ABS a automatickým prestavovačom, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5)
Kolesá
R 2000 Pneumatiky, „nové“ výrobca 385/65R22,5 (105 km / h) PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70)
R 2100 Pneumatiky, renovované v továrni 425 / 65R22.5 (80 km / h) (výška móla cca + 50 mm)
R 2200 Pneumatiky, „nové“ výrobca 425 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 50 mm)
R 2400 Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 60 mm)
R 2460 Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška lávky cca + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm
R 2590 Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška lávky cca + 220 mm)
Lak
L 100G Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL
L 110G Špeciálny lak, ráfiky podľa odtieňa RAL
L 120G Špeciálne laky, nadstavby a bočné steny podľa odtieňa RAL
L 150G Ochranný povlak na odštiepenie kameňa pod vyklápacím mostíkom v oblasti nad kolesami

 

Praktické príklady

HKD 302-S s hydraulickými bočnými panelmi

HKD 302-S s hydraulickými bočnými panelmi

Unimog-Zug s dvoma HKD302-S

 

Fotografie vybavenia

Náš trojcestný sklápač HKD 302-S je možné prispôsobiť vašim potrebám:

Nadstavba

A 182G predĺženie bočných stien 300 mm (oceľ)

A 270G Prenosný rebrík

A 300G Rozšírenie bočných vyklápacích mostíkov

 

A 570G 2x brána so sklzom

A 700G Žltá plachta

Sušiaca podlaha pre trojcestný sklápač

Podvozok

F 1000 Spojka prívesu F 1000 Spojka prívesu

F 1600 Ochrana proti podbehnutiu (okrúhla rúra)  F 1600 Ochrana proti podbehnutiu (okrúhla rúra)

F 2900 Plastový kufrík na náradieF 2900 Plastový kufrík na náradie

 

F 300G Dĺžkovo nastaviteľné ojeF 300G Dĺžkovo nastaviteľné

F 305G Oje tvaru YF 305G Oje tvaru Y

F 468G Brzdový systém so spojkami DuomatikF 468G Brzdový systém so spojkami Duomatik

 

F 514G Obrysová fóliaF 514G Obrysová fólia

F 526G Ochranné mriežky pre zadné svetláF 526G Ochranné mriežky pre zadné svetlá

 

Na stiahnutie