HKD 302-S s hydraulickými bočnými panelmi
HKD 302-S s hydraulicky otvárateľnými bočnými panelmi je všestranný. S nimi sa dokáže vyrovnať aj s vykládkou nákladu, ktorý môže byť nekĺzavý, ako napríklad kukurica na siláž alebo kompost. Pre ľahší sypký náklad môže byť ložný objem navrhnutý až do 29 m³ (v kombinácii s dvoma prívesmi obrovských 58 m³). Tieto sklápače tiež zostávajú plne funkčným trojstranným sklápačom.
Nosnosť | |
---|---|
Prípustná celková hmotnosť: | 18000 kg |
Prázdna hmotnosť: | približne. 4 400 - 5 400 kg * |
Užitočné zaťaženie: | približne. 12 500 - 13 600 kg * |
Objem nákladu: | približne. 19,0 - 29,0 m³ * |
Rozmery | |
---|---|
Výška plošiny: | približne. 1330 mm (v základnej verzii) |
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: | približne. 5,208 mm D x 2 220 mm V x 1 500 - 1 800 mm H * (300 mm silážna výstroj) |
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: | približne. 5 300 mm D x 2 250 mm Š x 1 500 - 1 800 mm H * (300 mm silážna výstroj) |
Technické detaily | |
---|---|
Množstvo oleja v naklápacom valci: | približne. 22,9 litra (v základnej verzii) |
* = v závislosti od vybavenia
Základná verzia HKD 302-S ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté:
Pneumatiky | pneumatiky 4x 385/65 R22.5 |
---|---|
Nápravy | Nápravy s kuželíkovými ložiskami ADR, zaťaženie nápravy 11,3 ton (105 km / h), šírka rozchodu 2050 mm bez ABS do 60 km / h, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava |
Odpruženie | 18 tonové 2-vrstvové parabolické pružinové pruženie, 100 mm široké, schválené pre ochranu proti preťaženiu až 105 km / h pre zadné parabolické pružinové pruženie |
Riadenie | Riadenie točne s otočným stolom s guľôčkovým ložiskom a trojuholníkovými ojami s typovou skúškou 1 990 mm, výškovo nastaviteľné a odľahčenie oja |
Rám podvozku | zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý nositeľ T hlavného nákladu |
Brzdový systém | dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu |
Sklápací systém | 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano |
Vyklápací rám | profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska |
Prepážka | pevné vyrobené z kombinovanej multiplexnej lepenky 18 mm, prilepené zeleným plastovým plášťom PPL jednostranne z vonkajšej strany, integrovaný trojuholník na dodatočnú montáž plachiet, v oblasti steny bočnej steny, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevné rohové priečky, ergonomické prístupový rebrík s lávkou a ochrannou lištou podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schodík vonku a na vnútornej strane predelu |
Bočné panely na pravej strane | kombinovaná multiplexová doska s plošnými spojmi ako s priedelom zabudovaným do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, 2 bočné steny každá z pravej strany bez vodorovného delenia, pevné stredové stĺpiky na pravej strane, priebežné stredové spodné odistenie, spodná odisťovacia páka vpredu s napínačom hornej úvrati, optimálne navrhnutá pre vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny |
Bočné panely na ľavej strane | jednodielna hydraulická špeciálna bočná stena, dvojčinné otváranie a zatváranie pomocou zdvíhacieho zariadenia airbagov vysoko nad kužeľom materiálu, teda vhodné aj na hromadný náklad so zlými vlastnosťami kĺzania, materiál bočnej steny ako pri prepážke s gumou tuleň |
Zadné dvere | Základné prevedenie ako steny bočnice vpravo, integrovaný trojuholník na dodatočné vybavenie plachtoviny, vyžaduje sa konštrukčný typ cca. Výška 1000 mm (voliteľne približne 1300 mm vysoká, výška tela 1800 mm), 1 prívod zŕn uprostred (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľná sklznica, pevné rohové stĺpiky, stredné odblokovanie dna, Spodná odisťovacia páka na ľavej strane s napínačom hornej úvrati |
Elektrika | 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 funkčnými zadnými svetlami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami |
Príslušenstvo | stabilná ochrana proti podjazdu, konzola ŠPZ, kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, ochranné kryty na skrutkových spojoch, podpery pre pokojový bod pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy |
Lak | vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí s osobitným rizikom korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zloženie: Kröger zelený, panely = vonku pokrytý „zeleným“ plastovým plášťom PPL, odolný voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený |
Korba | |
---|---|
A 050G | LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 150 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability |
A 060G | Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej steny 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 120G, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi), |
A 063G | Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej steny 1800 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 120G) (iba v kombinácii s F 625G) (nie je vhodná na priame vyplnenie štiepkovačmi), je možné dodať bez iba pneumatiky) |
A 070G | jednodielna hydraulická špeciálna bočná stena na pravej strane (namiesto na ľavej strane) a otočné bočné panely (namiesto na pravej strane) |
A 140G | Podlahová doska „HARDOX450“ 4 mm oceľ odolná voči opotrebeniu a tlaku |
A 182G | Násuvné nástavce bočnej bočnice (oceľ) vysoké 300 mm na strane pozostávajúce z otvoru 20 x 20 mm (možno použiť iba s F625G, použiteľné iba bez valčekovej plachty) |
A 265G | 5 x upevňovacích očiek zapustených do podlahy tela na oboch stranách |
A 270G | Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu |
A 293G | Činnosť systému dolného odistenia zadných bočných stien na jednej strane pomocou samostatných predpínačov hornej úvrati v priedelovej časti (potom celkom 2 položky) |
A 300G | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na jednej strane |
A 310G | Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na oboch stranách |
A 315G | Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách |
A 320G | Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm) |
A 400G | Diaľkový odblokovací systém na bočnej stene hydrauliky namontovaný na jednej strane s pripojením pre 2. vozidlo |
A 570 G | Dodatočná posuvná brána so sklzom v batožinovom priestore (celkom 2 položky vpravo + vľavo) |
A 700 G | Žltá nepremokavá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť 2 x račňou) |
A 710G | Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 2 x račne) |
A 800 G | Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo |
A 820G | Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom (možné len pri výške nadstavby 1800 mm) |
Podvozok | |
F 100G | Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves |
F 160G | Ochrana proti podbehnutiu z guľatej rúry s osvetľovacím zariadením premiestneným smerom nahor |
F 180G | Plastová blatník, predná náprava |
F 285G | Podpora oja pre oje typu Klemmfix |
F 290G | Plastová skrinka na náradie, rozmery: W 600 x D 500 x H 400 |
F 300G | Dĺžkovo nastaviteľné oje Y (rozsah nastavenia 1 500 - 2 100 mm) |
F 305G | Zosilnená oja Y (26 ton), dlhá 1900 mm |
F 308G | Oje 18 ton 2100 mm dlhé namiesto 1900 mm (potrebné za tandemovým prívesom) |
F 464G | Dodatočný ventil ALB namontovaný na zadnej náprave |
F 465G | Samostatný uvoľňovací ventil pre prednú nápravu |
F 468G | Brzdový systém so spojkami Duomatik |
F 510G | Obrysové svetlá (LED) |
F 514G | Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h) |
F 516G | Osvetlenie pozícií a ŠPZ ako verzia LED |
F 518G | 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie, vč. kontrola poruchy indikátora |
F 526G | Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutková verzia |
F 529G | Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie) |
F 530G | Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom |
F 531G | 3/2-smerový ventil pre sklápaciu hydrauliku (namiesto štandardného uzatváracieho ventilu) |
F 533G | Dodatočný uzatvárací ventil pre 2. hydraulické pripojenie prívesu na oji |
F 540G | Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm) |
F 625G | 3-vrstvové parabolické pruženie, šírka 100 mm pre zaťaženie nápravy 10 ton (105 km / h) |
F 632G | Nápravy s hmotnosťou 12 ton (105 km / h), zosilnené, rozchod 2050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm |
F 645G | Nápravy s hmotnosťou 9 ton (105 km / h), rozchod 2040 mm, bez ABS a automatickým prestavovačom, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5) |
Kolesá | |
R 2000 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 385/65R22,5 (105 km / h) PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70) |
R 2100 | Pneumatiky, renovované v továrni 425 / 65R22.5 (80 km / h) (výška móla cca + 50 mm) |
R 2200 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 425 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 50 mm) |
R 2400 | Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 60 mm) |
R 2460 | Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška lávky cca + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm |
R 2590 | Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška lávky cca + 220 mm) |
Lak | |
L 100G | Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL |
L 110G | Špeciálny lak, ráfiky podľa odtieňa RAL |
L 120G | Špeciálne laky, nadstavby a bočné steny podľa odtieňa RAL |
L 150G | Ochranný povlak na odštiepenie kameňa pod vyklápacím mostíkom v oblasti nad kolesami |
HKD 302-S s hydraulickými bočnými panelmi
HKD 302-S s hydraulickými bočnými panelmi
Unimog-Zug s dvoma HKD302-S
Náš trojcestný sklápač HKD 302-S je možné prispôsobiť vašim potrebám: