Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Agroliner HKD 302

Ťažný príves s hmotnosťou 18 ton sa v poľnohospodárstve etabloval ako najhospodárnejšia a najpružnejšia dopravná kombinácia. Keď sa ťažobné stroje stávajú čoraz silnejšími, sú potrebné stále väčšie prepravné kapacity. Zároveň musí byť zaručená vysoká prepravná rýchlosť a ťahač aj príves musia spĺňať rovnaké normy. Tento trend sme včas rozpoznali a špecializovali sa na rýchlo bežiace systémy ako jeden z prvých poskytovateľov v odbore. Po pripojení má poľnohospodársky traktor obzvlášť stabilné jazdné vlastnosti, ktoré vodičovi poskytujú veľkú mieru bezpečnosti a dôvery. Vďaka svojmu konkurenčnému užitočnému zaťaženiu ponúka 18-tonový trojstranný sklápač aj vysokú úroveň hospodárnosti.

Agroliner HKD 302

Fotogaléria

Agroliner-HKD-302-1
Agroliner-HKD-302-2
Agroliner-HKD-302-3

 

Technické údaje

Nosnosť  
Prípustná celková hmotnosť: 18000 kg
Prázdna hmotnosť: približne. 3 900 - 4 600 kg *
Užitočné zaťaženie: približne. 13 400 - 14 100 kg *
Objem nákladu: približne. 16,5 - 22,8 m³ *

 

Rozmery  
Výška plošiny: približne. 1330 mm (v základnej verzii)
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: približne. 5 235 mm D x 2 420 mm V x 1 300 - 1 800 mm H *
Vonkajšie rozmery nákladového priestoru: približne. 5 300 mm L x 2 550 mm Š x 1 300 - 1 800 mm H *

 

Technické detaily  
Množstvo oleja v naklápacom valci: približne. 19,9 litra (v základnej verzii)

* = v závislosti od vybavenia

 

Základná verzia

Základná verzia HKD 302 ponúka solídny základ pre mnoho účelov s atraktívnym pomerom cena / výkon. V základnej verzii sú zahrnuté::

Pneumatiky pneumatiky 4x 385/65 R22.5 
Nápravy nápravy s kuželíkovými ložiskami ADR, zaťaženie nápravy 11,3 ton (105 km / h), šírka rozchodu 2050 mm, bez ABS do 60 km / h, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava
Odpruženie 18 tonové 2-vrstvové parabolické pružinové pruženie, 100 mm široké, schválené pre ochranu proti preťaženiu až 105 km / h pre zadné parabolické pružinové pruženie
Riadenie riadenie točne s otočným stolom s guľôčkovým ložiskom a trojuholníkové oje s typovým testovaním dlhé 1 990 mm, výškovo nastaviteľné a odľahčenie oja
Rám podvozku Zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý nositeľ T hlavného nákladu
Brzdový systém dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu
Sklápací systém 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano
Vyklápací rám profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 4 mm oceľová podlahová doska
Prepážka pevné vyrobené z kombinovanej multiplexnej dosky 18 mm, prilepené WBP, zelený plastový plášť PPL jednostranný zvonka, v oblasti stien bočnej dosky, použitie VA skrutiek z nehrdzavejúcej ocele, pevné rohové priečky, schody na oje, ergonomický prístupový rebrík s lávkou a ochrannou lištou podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd (UVV), zložený schodík vonku a na vnútornej strane predelu
Bočné panely kombinovaná multiplexná doska s plošnými spojmi ako pri priedele zabudovanej do hliníkového profilu (s integrovaným odtokom vody) s robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, 2 steny bočnej dosky bez horizontálneho delenia, pevné stredové stĺpiky s 2 odnímateľnými spojovacími rúrkami, delené, centrálne odblokovanie spodnej časti , odisťovacia páka spredu a zozadu s napínačom hornej úvrati, optimálne navrhnutá pre vybavenie automatického diaľkového odblokovania bočnej steny
Zadné dvere základná konštrukcia je rovnaká ako stena bočnice s prívodom 1 zŕn v strede (480 x 290 mm) s ovládaním pákou (ľavá strana) a odnímateľným vyhadzovacím žľabom, pevnými rohovými stĺpikmi, stredným odistením dna, pákou odistenia dolu vľavo strana s napínačom hornej úvrati
Elektrika 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 funkčnými zadnými svetlami (namontovanými na gumu), osvetlením ŠPZ, obrysovými svetlami
Príslušenstvo stabilná ochrana proti podjazdu, konzola ŠPZ, kliny s konzolou, plastový blatník vzadu, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, ochranné viečka na skrutkových spojoch, podpery pre odpočívadlo pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy
Lak vozidlo otryskané oceľovou drťou a tiež odmastené, odolné proti trieskam, utesnenie oblastí, najmä riziko korózie pomocou tesniacej hmoty karosérie, vrchný náter v nemeckej kvalitnej dvojzložkovej lesklej farbe. Zloženie: Kröger zelený, panely = vonku pokrytý „zeleným“ plastovým plášťom PPL, odolný voči UV žiareniu; Podvozok: Kröger červený

 

Dodatočné vybavenie

Korba
A 0500 LIGHT verzia, verzia s optimalizáciou hmotnosti Úspora hmotnosti až 150 kg (v závislosti od výbavy) Podlahová doska 3 mm namiesto 4 mm. Pri použití špeciálnych ocelí s vysokou pevnosťou v ťahu nedošlo k strate stability
A 0600 Bočné panely s plastovými ľahkými panelmi, hrúbka 20 mm, výška steny bočnej dosky 1500 mm (farba biela alebo v kombinácii s L 1200, nevhodné na priame vyplnenie štiepkovačmi),
A 2100 Výška steny bočnej dosky 1500 mm namiesto 1300 mm
A 2610 Zemiakový sklz „Shock-Stop“ (guma dopravného pásu) v oblasti predného nákladu
A 2650 5 x upevňovacích očiek zapustených do podlahy tela na oboch stranách
A 2700 Pohyblivý hliníkový schodík pripevnený k priedelu
A 2800 Výhľadové okno s ochrannou mriežkou v priedeli
A 2910 Nepretržité spodné odisťovacie hriadele na pravej a ľavej strane s 2 x napínačom hornej úvrati v priedele
A 2930 Činnosť systému odistenia dna pre steny zadnej bočnice na pravej a ľavej strane pomocou samostatných napínačov hornej úvrati v priedelovej časti (potom celkom 4 položky)
A 3000 Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany
A 3100 Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, namontované na oboch stranách
A 3150 Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách
A 3200 Odnímateľné predĺženie zadného vyklápacieho mostíka po celej šírke vozidla (W 2480 mm x L 350 mm)
A 4000 Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo
A 4100 Diaľkové odomykanie hydraulickej steny bočnej dosky je možné namontovať na obidve strany s pripojením pre 2. vozidlo
A 4150 Konzoly pre systém diaľkového odistenia stien hydraulickej bočnej steny na oboch stranách, bez hydraulických vedení a pečiatky
A 4310 „SMART LOCK“ centrálne uzamykanie steny bočnej bočnej dosky na jednej strane pre automatické otváranie a zatváranie stien bočnej dosky (vrátane uzáverov v polovičnej výške) s pripojením pre 2. vozidlo (vyžaduje sa dvojčinná riadiaca jednotka, nie v spojení s A 3000) , A 8000, A 9050, A 9300 alebo A 9500)
A 5700 Dodatočná posuvná brána so sklzom v batožinovom priestore (celkom 2 položky vpravo + vľavo)
A 5710 2 x ďalšie posuvné brány so sklzom v batožinovom priestore (celkom 3 položky)
A 6000 Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) + stredný trojuholník so sklopným oblúkom
A 7000 Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku
A 7100 Žltá plachta (vystužený materiál) s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnými zarážkami na boku (na boku je možné pripevniť pomocou 2 x račne)
A 7200 Žltá plachta, ovládateľná z obidvoch strán pomocou hliníkových rúr, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x káblov expandéra)
A 7300 Žltá plachta (vystužený materiál), je možné ovládať z obidvoch strán hliníkovými rúrkami, ručnou kľukou a zarážkami na oboch stranách, ktoré je možné premiestniť (na boku je možné pripevniť pomocou 4 x račne)
A 8000 Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, iba na jednej strane vľavo alebo vpravo
A 8100 Steny bočných dosiek horizontálne delené gumovým tesniacim systémom, rozdelené na oboch stranách vľavo alebo vpravo
A 8200 Zadné dvere priečne delené gumovým tesniacim systémom
A 8400 Stredový príspevok rozdelený (na stranu)
A 8450 Stredový stĺpik rozdelený na oboch stranách, vpravo aj vľavo
A 9050 Stredový stĺp je možné zložiť a úplne zložiť, iba na jednej strane doľava alebo doprava
A 9200 Zadné dvere ako portál sa dajú otočne otvoriť o 270 °
A 9300 Steny bočných dosiek tiež ako portál sa dajú otočiť smerom von z vonkajšej strany, vrátane nastaviteľných excentrických skrutiek na každú stranu.
A 9500 Kontinuálny zosilnený otočný bočný panel na jednej strane bez stredového stĺpika
Podvozok
F 1000 Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves
F 1600 Ochrana proti podbehnutiu z guľatej rúry s osvetľovacím zariadením premiestneným smerom nahor
F 1800 Plastové blatníky prednej nápravy
F 2850 Podpora oja pre oje typu Klemmfix
F 2900 Plastová skrinka na náradie, rozmery: W 600 x D 500 x H 400
F 3000 Dĺžkovo nastaviteľné oje Y (rozsah nastavenia 1 500 - 2 100 mm)
F 3050 Zosilnená oja Y (26 ton), dlhá 1900 mm
F 3080 Oje 18 ton 2100 mm dlhé namiesto 1900 mm (potrebné za tandemovým prívesom)
F 4000 ABS 24 Volt
F 4640 Dodatočný ventil ALB namontovaný na zadnej náprave
F 4650 Samostatný uvoľňovací ventil pre prednú nápravu
F 4680 Brzdový systém so spojkami Duomatik
F 5100 Obrysové svetlá (LED)
F 5140 Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h)
F 5160 Osvetlenie pozícií a ŠPZ v prevedení LED
F 5180 3 funkčné zadné svetlá, uhlové, LED verzie, vč. kontrola poruchy indikátora
F 5200 5 funkčných zadných svetiel s hmlovým a spätným svetlom (vyžaduje sa 7-kolíkové 24 V pripojenie)
F 5260 Ochranné mriežky pre zadné svetlá, skrutková verzia
F 5290 Označenie hydraulickej hadice „Kennfixx“ (cena za hydraulické potrubie)
F 5300 Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom
F 5310 3/2-smerový ventil pre sklápaciu hydrauliku (namiesto štandardného uzatváracieho ventilu)
F 5330 Dodatočný uzatvárací ventil pre 2. hydraulické pripojenie prívesu na oji
F 5400 Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm)
F 5420 Montáž predného závitovkového dopravníka (bez skrutky iba v kombinácii s F 5400)
F 6320 Nápravy s hmotnosťou 12 ton (105 km / h), zosilnené, rozchod 2050 mm, bez ABS a automatického nastavovača vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm, štvorcová náprava 150 mm
F 6450 Nápravy s hmotnosťou 9 ton (105 km / h), rozchod 2040 mm, bez ABS a automatickým prestavovačom, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5)
F 6550 Nápravy 9 ton GIGANT (105 km / h), rozchod 2040 mm, ABS, automatická regulácia vôle, brzda kolesa 420 x 180 mm (schválená len pre pneumatiky 445 / 65R22.5)
Kolesá
R 2000 Pneumatiky, „nové“ výrobca 385/65R22,5 (105 km / h) PIRELLI Triathlon (štítok EÚ pre pneumatiky B, A, 70)
R 2100 Pneumatiky, renovované v továrni 425 / 65R22.5 (80 km / h) (výška móla cca + 50 mm)
R 2200 Pneumatiky, „nové“ výrobca 425 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 50 mm)
R 2400 Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22,5 (105 km / h) Continental (výška lávky cca + 60 mm)
R 2460 Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška lávky cca + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm
R 2590 Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King (65 km / h) 161D so zosilnenými ráfikmi 20,00 (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška lávky cca + 220 mm)
Lak
L 1000 Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL
L 1100 Špeciálny lak, ráfiky podľa odtieňa RAL
L 1200 Špeciálne laky, nadstavby a bočné steny podľa odtieňa RAL
L 1500 Ochranný povlak na odštiepenie kameňa pod vyklápacím mostíkom v oblasti nad kolesami

Praktické príklady

Vďaka našim všestranným možnostiam vybavenia môžete sklápač nakonfigurovať tak, aby čo najlepšie vyhovoval vašim prevádzkovým požiadavkám. To znamená, že platíte iba za to, čo skutočne potrebujete, a necháte si vozidlo šité na mieru pre vašu prevádzku.

Úroda zemiakov

Dobre vybavené na zber úrody!

Zber obilnín

Zber repky

Zber repky

Ochrana pôdy pomocou nízkotlakových pneumatík

 

Fotografie vybavenia

Náš trojcestný sklápač HKD 302 je možné prispôsobiť vašim potrebám:

Nadstavba

A 2610 Zemiakový sklz „Shock-Stop“A 2610 Zemiakový sklz „Shock-Stop“

A 2700 Prenosný hliníkový rebríkA 2700 Prenosný hliníkový rebrík

A 3004 Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka

A 3004 Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka

 

A 3200 Predĺženie mostíka zadného sklápania

A 3200 Predĺženie mostíka zadného sklápania

A 3200 Predĺženie mostíka zadného sklápaniaA 5400 Bočný panel možno sklopiť

A 5700 2x posuvné otvory na zrnoA 5700 2x posuvné otvory na zrno

 

A 5710 3x posuvné otvory na zrnoA 5710 3x otvory so sklzom

A 6000 Násuvný trojuholník + stredný trojuholníkA 6000 Násuvný trojuholník + stredný trojuholník

A 6000 Násuvný trojuholník + stredný trojuholníkA 8000 Bočné steny horizontálne rozdelené

 

A 5710 3x posuvné otvory na zrnoA 8200 Zadné dvere horizontálne delené

A 9300 Bočné panely ako portálA 9300 Bočné panely ako portál

A 9500 Kontinuálne otočný bočný panelA 9500 Kontinuálne otočný bočný panel

 

Sušiaca podlaha pre trojcestný sklápačSušiaca podlaha pre trojcestný sklápač

Podvozok

F 1000 Spojka prívesu F 1000 Spojka prívesu

F 1600 Ochrana proti podbehnutiu (okrúhla rúra)  F 1600 Ochrana proti podbehnutiu (okrúhla rúra)

F 2900 Plastový kufrík na náradieF 2900 Plastový kufrík na náradie

 

F 3004 Dĺžkovo nastaviteľné oje tvaru YF 3004 Dĺžkovo nastaviteľné oje tvaru Y

F 3054 Zosilnené oje tvaru YF 3054 Zosilnené oje tvaru Y

F 5214 LED spätné svetlá vzadu F 5214 LED spätné svetlá vzadu

 

F 5260 Ochranné mriežky pre zadné svetláF 5260 Ochranné mriežky pre zadné svetlá

 

Na stiahnutie