Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Agroliner HKD 290

18 tonový trojstranný sklápač s oceľovými bočnicami.

Agroliner HKD 290

Fotogaléria

Agroliner-HKD-290-1

 

Technické údaje

Nosnosť  
Prípustná celková hmotnosť: 18000 kg
Prázdna hmotnosť: približne. 4 220 kg (v základnej verzii)
Užitočné zaťaženie: približne. 13780 kg
Objem nákladu: približne. 17.5m³

 

Rozmery  
Rozmery vnútornej nákladovej oblasti: približne. 5 160 mm L x 2 220 mm Š x 800 + 600 mm H

 

Základná verzia

Pneumatiky 4 x 385/65R22,5
Nápravy Nápravy s kuželíkovými ložiskami ADR, zaťaženie nápravy 11,3 ton (105 km / h), šírka rozchodu 2 050 mm bez ABS do 60 km / h, brzda kolesa 406 x 120 mm, 130 mm štvorcová náprava
Odpruženie 18 tonové 2-vrstvové parabolické pružinové pruženie, 100 mm široké, schválené pre ochranu proti preťaženiu až 105 km / h pre zadné parabolické pružinové pruženie
Riadenie Riadenie točne s guľôčkovým ráfikom a typovo testovaným ojom Y s dĺžkou 1900 mm, výškovo nastaviteľné a odľahčenie oja
Rám podvozku zváraná oceľová konštrukcia; dvojitý nositeľ T hlavného nákladu
Brzdový systém dvojprúdový prevádzkový brzdový systém s automatickým riadením brzdnej sily v závislosti od zaťaženia (ALB), 4 x membránový brzdový valec, parkovacia brzda vretena pre zadnú nápravu
Sklápací systém 3-cestný sklápač; hydraulický viacpiestový lis s kardanickým zavesením, 1 líniový systém, guľkové ložiská so zadným držiakom, 2 nezameniteľné zaisťovacie čapy, obmedzovač hydraulického zdvihu, bezpečnostné lano, 3/2-smerový ventil
Vyklápací rám profilová oceľ vo zváranej konštrukcii, 3 mm oceľová podlaha z vysokopevnej ocele
Prepážka pevné z ocele, pevné rohové stĺpiky
Bočné panely vyrobené z ocele s deleným centrálnym odblokovaním dna a robustnými gumovými tesneniami, ktoré je možné vymeniť, spojovacie pánty pre horné a dolné bočné panely, pevné stredné stĺpiky
Zadné dvere základná konštrukcia je rovnaká ako bočné panely, 1 otvor na zrno v strede s ovládaním pákou, pevné rohové stĺpiky, centrálne odistenie dna, páka odistenia dna s napínačom hornej úvrati
Zdvihnutý bočný panel zvýšená oceľová bočnica 600 mm všade okolo
Elektrika 12-voltový systém podľa smerníc StVZO (nemecký dopravný zákon) so 7-kolíkovým prepojovacím káblom, trojuholníkovým reflektorom a žltými bočnými reflektormi, 3 jednotkovými svetlami
Príslušenstvo stabilná ochrana proti podjazdu, klinové kliny s držiakom, zadné plastové blatníky, parkovacie zásuvky pre všetky spoje na oji, podpery oporných bodov pre sklápací mostík na zníženie hluku počas jazdy
Lak vozidlo otryskané oceľovým pieskom a tiež odmastený základný náter odolný voči trieskam, vrchný náter v kvalitnej lesklej farbe. Nadstavba: Kröger green; Podvozok: Kröger červený

 

Dodatočné vybavenie

Korba
A 100S Výška bočného panelu 1600 mm namiesto 1400 mm (rozdelenie 800 + 800 mm)
A 130S Podlahová doska 4 mm namiesto 3 mm
A 300S Predĺženie bočného vyklápacieho mostíka vysoké 200 mm, je možné namontovať na obidve strany
A 315S Bočné odist'ovacie háčiky so závitom na oboch stranách
A 600S Zasúvací trojuholník vpredu a vzadu (300 mm) so sklopným strešným oblúkom
A 650S Mólo s ochrannou lištou na prednej stene (podľa nemeckých predpisov o prevencii nehôd - UVV)
A 700S Žltá plachta s hliníkovou valčekovou doskou, ručnou kľukou a odnímateľnou zarážkou na boku
Podvozok
F 100S Automatické pripojenie prívesu vrátane ľahkých, pneumatických a hydraulických spojení pre 2. príves
F 160S Ochrana proti podbehnutiu z guľatej rúry s osvetľovacím zariadením premiestneným smerom nahor
F 180S Plastové blatníky prednej nápravy
F 308S Oje 18 ton 2100 mm dlhé namiesto 1900 mm oje Y (potrebné za tandemovým prívesom)
F 510S Obrysové svetlá (LED)
F 514S Obrysový film, žltý na bočnej a zadnej časti vozidla (povinné pre homologizáciu> 60 km / h)
F 530S Ovládanie druhého sklápacieho mechanizmu prípojného vozidla so samostatným hydraulickým pripojením a uzatváracím ventilom
F 540S Samostatná čiara oleja na zadnej strane (priemer 15 mm)
Kolesá
R 2000 Pneumatiky, „nové“ výrobca 385 / 65R22.5 (105 km / h) Continental Hybrid HT3 (štítok EÚ pre pneumatiky B, B, 73)
R 2100 Pneumatiky, renovované vo výrobe 425 / 65R22,5 (80 km / h) (výška plošiny približne + 50 mm)
R 2200 Pneumatiky „nové“ výrobca 425 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška nástupišťa cca + 50 mm)
R 2400 Pneumatiky, „nové“ výrobca 445 / 65R22.5 (105 km / h) Continental (výška nástupišťa cca + 50 mm)
R 2460 Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profily FL 693 M, (70 km / h) (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 010 kg) (výška nástupišťa približne + 220 mm), ráfiky s potlačou hĺbky ID + 30 mm
R 2500 Pneumatiky, „nové“ profil 328 (40 km / h) 550 / 60-22,5 16PR (výška nástupišťa približne + 220 mm)
R 2580 Pneumatiky „nové“ 560 / 60R22,5 NOKIAN Country King 161D (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 5 000 kg) (výška nástupišťa približne + 220 mm)
R 2600 Pneumatiky, „nové“ 560 / 60R22,5 BKT FLOTATION RADIAL, profil FL 630, (65 km / h), (zaťaženie pneumatiky pri 1,5 baru 10 km / h = 4 700 kg) (výška nástupišťa približne + 220 mm), ráfiky s hĺbkou potlače + 30 mm
Lak
L 100S Špeciálny lak, podvozok podľa odtieňa RAL
L 120S Špeciálny lak, nadstavba a bočné panely podľa odtieňa RAL

 

Praktické príklady

Naklápanie dozadu

Bočné vyklápanie

 

Na stiahnutie