Pronar T683

Príves PRONAR T683 je vynikajúce riešenie, ktoré sa dokonale hodí na nerovnomerný a nestabilný terén. Táto vlastnosť je dosiahnutáo použitím odpruženia z listových pier tandemového typu s dvomi jednoitými pevnými nápravami a amortizovaným tuhým ojom. Zavesenie podvozku bolo vybrané tak, aby poskytovalo jednoduché manévrovanie a zabezpečilo vysokú stabilitu. Prípustnú celkovú hmotnosť 20 ton zabezpečuje jeho veľkosť, v ktorej sú optimálne zahrnuté ekonomické aspekty (cena prívesu a jeho nízke náklady na údržbu) a užitočnosť (optimálna nosnosť a kapacita nákladu, funkčnosť, spoľahlivosť a trvanlivosť).

Všestranné použitie

Na prepravu akéhokoľvek druhu voľných materiálov, paliet a nákladných balíkov.

Trvanlivosť

Komponenty z ktorých sú vyrobené steny, podvozky a karoséria prívesov sú vyrábané z hrubšých materiálov ako používa konkurencia a použitie moderného náteru zvyšuje trvanlivosť.

Široká množina štandardného vybavenia

Okrem iného je v štandardnej výbave elektrická inštalácii s ochranným ovinutím, kľukov ovládaná ručná brzda, podporné zarážky kolies, pneumatický brzdový systém.

Jednoduchý na manévrovanie

Jednoduché manévrovanie prívesu pomocou zavesenia tandemového typu.

Spoľahlivosť

Rám podvozku má spoľahlivý a výkonný tripartitný vyklápací systém a vystužené oje s extrémnym zaťažením a hydraulickou nožnicovou podpornou nohou.

Pronar T683

Fotogaléria

Pronar-T683-1
Pronar-T683-2
Pronar-T683-3
Pronar-T683-4
Pronar-T683-5
Pronar-T683-6
Pronar-T683-7
Pronar-T683-8

 

Technické parametre
Technicky prípustná celková hmotnosť: 20000 [kg]
Prípustná celková hmotnosť: 20000* [kg]
Nosnosť: 15300** [kg]
Hmotnosť bez nákladu: 4700 [kg]
Objem nakladacieho priestoru: 17,2 [m3]
Plocha nakladacieho priestoru: 12,3 [m2]
Vnútorná dĺžka nákladného priestoru: 5100 [mm]
Vnútorná šírka nákladného priestoru: 2420*** [mm]
Rozmery: dĺžka / šírka / výška: 6800 / 2550 / 3100 [mm]
Výška bočníc: 800 + 600 [mm]
Hrúbka podlahy / bočníc: 5 / 2,5 [mm]
Výška podlahy meraná od zeme: 1350 [mm]
Rozchod kolies: 1960 [mm]
Odpruženie: parabolické pružiny
Zaťaženie závesného oka: 2000 [kg]
Pneumatiky: 385 / 65 R22,5 Regenerovane
Maximálna rýchlosť: 40 [km / h]
Zavesenie: 3 - bodové
Výklopný valec (zdvih / množstvo oleja / pracovný tlak) 1980mm / 18L / 200bar
Požadovaný výkon traktora: 104 / 76,4 [hp / kW]
Vyklápací uhol (dozadu / na strany): 50 / 46 [˚]

* Závisí od cestných predpisov v každej krajine
** Záleží na cestných predpisoch a zariadeniach
*** Šírka ložného priestoru vhodná pre dopravu EUROPALIET

Štandardné vybavenie

  • Korba s univerzálnym systémom otvárania stien
  • 3-stranový vyklápací systém korby s guľovými kĺbmi a zadnými tlmičmi s optimálnym rozstupom
  • Výber smeru sklápania dvoma kolíkmi, ktorý chráni pred nesprávnou manipuláciou
  • Korba vhodná na prepravu EUROPALIET
  • Vystužená podlaha s centrálnym uzamykacím mechanizmom
  • Rám zváraný uzavretých obdĺžnikových profilov z ocele S355
  • Bočnice a predĺženia z profilu PF800mm + 600mm, 60 mm od okraja, s kovanými závesmi a zámkami
  • Tandemové zavesenie na 4 parabolických pružinách, rázvor 1360 mm, pevné nápravy vybavené bubnovými brzdami 406 × 120
  • Nápravy na 60 km/h
  • Podpora oja: hydraulický nožnicový typ s pohyblivou nohou a bezpečnostný hydraulický zámok
  • Univerzálne pevné oje na spojenie so spodným alebo horným závesom traktora
  • Ťažná tyč s otočným oko ∅50
  • Brzdový systém: dvojitý pneumatický s pripojením pre druhý príves
  • Kľuková ručná brzda
  • Zadné blatníky
  • Rebrík a schodíky umožňujúce prístup k nakladaciemu priestoru
  • 12 V osvetľovací systém so zadnou elektrickou zásuvkou, LED osvetlenie
  • Osvetľovací systém s ovinutými káblami
  • Hydraulický vyklápací systém s uzatváracím ventilom
  • Servomotor trojbodového vyklápacieho systému
  • Bočné steny spojené centrálnym pilierom
  • Servisná podpera škatule na nástroje
  • Uzavreté priestory, steny chránené laserovým zvarom
  • Bočná upevňovacia šnúra
  • Žľab na obilie v zadnej stene ovládaný pákou
  • Sklopný zadný nárazník
  • Sklopné zadné svetlomety s mriežkami chrániacimi lampu pred poškodením
  • Držiak pre hydraulické prípojky
  • Zarážky kolies + pozinkované držiaky (2 ks)
  • Dvojzložkové chemicky vytvrdené lakovacie materiály, odolné voči UV žiareniu
  • Farba podvozku: červená RAL 3000 PRONAR
  • Farba stien: zelená RAL 6010 PRONAR

Doplnkové vybavenie

  • Ťažná tyč upevnená pomocou ťažného oka Ø40mm podľa DIN 11026 na pripojenie s horným závesom traktora
  • Ťažná tyč pevná guľového typu K80mm
  • Predĺženia z profilu PF600mm
  • Predĺženia bočných stien z profilu PF800mm namiesto štandardných rozšírení bočných stien PF600mm
  • Predná bočnica je vyrobená z 600 mm dierovanej ocele s 10 mm dierami
  • Predná bočnica je vyrobená z 800 mm dierovanej ocele s 10 mm dierami
  • Nezdieľané bočné steny a predĺženie (bez postrannej steny)
  • Pružiny podporujúce otváranie bočných stien
  • Brzdový systém: dvojitý pneumatický s ALB
  • Brzdový systém: hydraulický s elektrickým poistným ventilom a regulátorom brzdných síl
  • Kombinovaný brzdový systém (dvojitý pneumatický + hydraulický s elektrickým hydraulickým bezpečnostným ventilom a regulátorom brzdných síl)
  • Platforma pre operátora
  • Valcový kryt s rámom
  • Zadný žľab na obilie
  • Zadný automatický záves UNIMAR
  • Zadný automatický záves RO * 400A5100
  • Bočná ochrana proti podbehnutiu
  • Pneumatiky 385/65 R22,5
  • Pneumatiky 425/65R 22,5
  • Pneumatiky 445/65R 22,5
  • Pneumatiky 550/60 - 22,5
  • Pneumatiky 500/60 R22,5
  • Pneumatiky 550/45 R22,5
  • Pneumatiky 560/60 R22,5
  • Pneumatiky 560/45 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5 RE
  • Rezervné koleso (samostatne) 425/65 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 445/65 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 550/60 - 22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 550/45 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 500/60 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 560/60 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 560/45 R22,5
  • Výstražný trojuholník
  • Slimá na vykladanie zrna s účinnosťou 30 t/h ****
  • Valcový kryt s rámom a odnímateľnou centrálnou rúrkou a bočnými nosnými rúrami
  • Žľab po celej šírke zadnej časti prívesu
  • Demontovateľný ľavý alebo pravý žľab po celej dĺžke úložného priestoru
  • Demontovateľný ľavý a pravý žľab po celej dĺžke úložného priestoru
  • Okno v prednej bočnej stene (340 × 710) s mriežkou a PLEXI sklom
  • Okno v prednej časti (340 × 710) a v prednej časti stredného predĺženia bočnej steny (340 × 710) s mriežkou a PLEXI sklom
  • Hydraulická podpora odblokovania bočných stien na ľavej alebo pravej strane
  • Hydraulická podpora odblokovania bočných stien na ľavej a pravej strane
  • Zadná zložená podpora, homologovaná
  • Sada výstuží na udržanie stien v čiastočne otvorenej polohe na prepravu balíkov *****
  • Tlmič nárazov padajúcich zemiakov - dve sady gumových pásov, každá s dĺžkou 2,3 m, namontovaných na predlžovanie bočných stien (potrebné bočné nástavce)
  • Neštandardné farby podľa kódov RAL CALSSIC

    **** namontovaný na zadnej stene, dvojsegmentový, skladací, mechanický naviják, slimákový dopravník hydraulicky poháňaný, potreba oleja 30 L/min
    ***** len na poľnohospodárske cesty

Dokumenty

Návod na obsluhu