Pronar T680U

Jeden z najpopulárnejších prívesov Pronar T680 má prezívku "štrnásť" vzhľadom na jeho nosnosť. Je to univerzálny príves určený na prepravu hromadného nákladu a paliet. Na základe nových trendov na trhu s poľnohospodárskymi prívesmi začala spoločnosť Pronar vyrábať príves T680U s korbou vybavenou vymeniteľnými tesneniami. Tento príves je určený na prepravu hromadného nákladu s malou granuláciou, ako napr. repkový olej, sója. PRONAR T680U je doplnkom ponuky komerčných prívesov s celkovou hmotnosťou 18 ton a spĺňa rastúce nároky domácich i zahraničných zákazníkov.

Funkcionalita

Umožňuje prepravu hromadného materiálu a euro paliet.

Trvanlivosť

Uzavreté profily zabezpečujú trvanlivosť a odolnosť voči deformácii.

Tesnosť

Dodatočné vymeniteľné gumové tesnenia namontované na spodnom ráme, ako aj medzi príložkami stien robia príves mimoriadne nepriepustný.

Postranné vykladanie

Systém zablokovania stien umožňuje inštaláciu bočných šácht, vďaka ktorým je možné vykladanie materiálu v priestore kolies.

Široká škála voliteľných zariadení

Zákazník si môže objednať dodatočné vybavenie, ktoré zvyšuje atraktivitu a použitie prívesu.

Pronar T680U

Fotogaléria

Pronar-T680U-1
Pronar-T680U-2
Pronar-T680U-3
Pronar-T680U-4
Pronar-T680U-5
Pronar-T680U-6
Pronar-T680U-7
Pronar-T680U-8
Pronar-T680U-9

 

Technické parametre
Technicky prípustná celková hmotnosť: 20000 [kg]
Prípustná celková hmotnosť: 18000* [kg]
Nosnosť: 13030** [kg]
Hmotnosť bez nákladu: 4970 [kg]
Objem nakladacieho priestoru: 17,2 [m3]
Plocha nakladacieho priestoru: 12,3 [m2]
Vnútorná dĺžka nákladného priestoru: 5100 [mm]
Vnútorná šírka nákladného priestoru: 2410*** [mm]
Rozmery: dĺžka / šírka / výška: 7300 / 2550 / 2800 [mm]
Výška bočníc: 800 + 600 [mm]
Hrúbka podlahy / bočníc: 5 / 2,5 [mm]
Výška podlahy meraná od zeme: 1390 [mm]
Rozchod kolies: 1900 [mm]
Odpruženie: parabolické pružiny
Pneumatiky: 385 / 65 R22,5 RE
Maximálna rýchlosť: 40 [km / h]
Zavesenie: 3 - bodové
Výklopný valec (zdvih / množstvo oleja / pracovný tlak) 1980mm / 18L / 200bar
Požadovaný výkon traktora: 109,2 / 80,3 [hp / kW]
Vyklápací uhol (dozadu / na strany): 47 / 47 [˚]

* závisí od cestných predpisov v každej krajine
** záleží na cestných predpisoch a prídavných zariadeniach
*** šírka ložného priestoru vhodná pre dopravu EUROPALIET

Štandardné vybavenie

  • Korba na nakladanie s univerzálnym systémom otvárania stien
  • Vystužená podlaha korby
  • Korba s centrálnym uzamykacím systémom bočných stien
  • Výmenné gumové tesnenia, umiestnené v štrbinách na podlahovej doske, s tromi stranami podlahy, ktoré zabezpečujú tesnosť prívesu
  • Sklápací rám z oceľových obdĺžnikových profilov
  • Ťažná tyč tvaru V s pevným ťažným okom Ø40
  • Systém riadenia: otočný rám
  • Brzdový systém: pneumatický alebo dvojitý pneumatický alebo hydraulický
  • Nápravy na 60 km/h
  • Parkovacia brzda s kľukou
  • 12V osvetľovací systém so zadnou elektrickou zásuvkou
  • Zadné svietidlá s ochrannou mriežkou
  • Ovinutý spojovací kábel pre osvetľovaciu inštaláciu
  • Zadné pripojenie k druhému prípojnému vozidlu
  • Vyklápací systém s uzatváracím ventilom
  • Teleskopický servomotor trojbodového sklápacieho systému
  • Profilové bočné steny PF800 mm + 600 mm
  • Bočná stehová upevňovacia šnúra
  • Žľab na obilie s pákou v zadnej stene
  • Zarážadlá kolies
  • Farba rámu: červená RAL3000 PRONAR
  • Farba stien: zelená RAL6010 PRONAR
  • Dvojzložkové chemicky vytvrdené lakovacie materiály
  • Korba je prispôsobená na prepravu europaliet
  • Plastové zadné blatníky
  • Rebríky a postranné schody umožňujúce prístup k nakladaciemu priestoru
  • Bezpečnostné osvetlenie

Doplnkové vybavenie

  • Ťažná tyč tvaru V s pevným ťažným okom Ø50
  • Ťažná tyč tvaru Y s pevným ťažným okom Ø40
  • Brzdiaci systém: dvojitý pneumatický s ALB (automatické ovládanie brzdnej sily)
  • Platforma pre operátora
  • Bočné steny z profilov 600 mm
  • Rozšírenia bočných stien z profilu PF800 mm namiesto 600 mm
  • Zadný žľab na obilie
  • Pneumatiky 385/65 R22,5
  • Pneumatiky 425/65 R22,5
  • Pneumatiky 550/45 R22,5
  • Pneumatiky 500/60 R22,5
  • Bočná ochrana proti podbehnutiu
  • Zadný automatický záves UNIMAR
  • Zadný automatický záves ROCKINGER 400A4600
  • Rezervné koleso (samostatne) 425/65 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 550/45 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 500/60 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5 RE
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5
  • Držiak rezervného kolesa (iba pre pneumatiky: 385/65 R22,5 a 425/65 R22,5)
  • Ďalšie zadné plastové blatníky pre predné kolesá
  • Ďalšie predné plastové blatníky pre zadné kolesá
  • Škatula na nástroje
  • Výstražný trojuholník
  • Slimák pre vykladanie obilia s účinnosťou 30 t/h ****
  • Valcové plátno s rámom a skladacím centrálnym potrubím
  • Zadný žľab po celej šírke prívesu
  • Sklopný ľavý alebo pravý žľab pozdĺž celej dĺžky nakladacieho priestoru
  • Sklopný ľavý a pravý žľab po celej dĺžke nakladacieho priestoru
  • Náhradné koleso s manuálnym navijákom pod rámom prívesu, len s kolesami: 385/65 R22,5 a 425/65 R22,5
  • Nápravy na 60 km/h využitie v poľnohospodárstve (podľa nemeckého STVZO) s dvojitým trakčným brzdením ALB a pneumatikami 385/65 R22,5 RE za 60 km/h
  • Okno na prednej bočnej stene (340 × 710) s mriežkou a PLEXI sklom
  • Okno na prednej časti bočnej steny a v prednej časti strednej bočnej steny (340 × 710) s mriežkou a PLEXI sklom
  • Predné predĺženie bočnice 600 mm z perforovanej ocele s 10 mm štvorcami
  • Predné predĺženie bočnice 800 mm vyrobené z perforovanej ocele s 10 mm štvorcami
  • Hydraulická podpora odblokovania bočných stien na ľavej alebo pravej strane
  • Hydraulická podpora odblokovania bočných stien na ľavej a pravej strane
  • Sada výstuží na udržanie stien v čiastočne otvorenej polohe na prepravu balíkov *****
  • Tlmič nárazov na padajúce zemiaky - dve sady gumových pásov, každá s dĺžkou 2,3 ​​m, namontovaných na predlžovanie bočných stien (potrebné bočné nástavce)
  • Neštandardné farby podľa kódov RAL CALSSIC

    **** namontované na zadnej stene, dvojsegmentové, zložené, s mechanickým navijákom, hydraulicky poháňaný slimák, potreba oleja 30L/min
    ***** len pre poľnohospodárske cesty