Pronar PT510

PRONAR príves PT 510 - toto vynikajúce zariadenie pre nepravidelné povrchy je dobre ocenené v poľnohospodárstve, ako aj v iných odvetviach. Tento príves PT510 na paletový tandem je vybavený odolným rámom podvozku z obdĺžnikových uzavretých profilov, trojcestným sklápacím systémom, vystuženým ojom, hydraulickou podperou, parabolickým pružinovým zavesením a pevnými radiálnymi pneumatikami. Maximálna prípustná rýchlosť je 40 km / h. Kupujúci si môže vybrať medzi pneumatickým a hydraulickým systémom prerušenia. Štandardná možnosť pozostáva z trojcestného sklápacieho systému s uzatváracím ventilom (ktorý sa aktivuje pri vyklopení na boky) a pneumatickým valcom. Používame iba kvalitné materiály na výrobu ako dvojitá zložka chemicky vytvrdených farieb.

Odolnosť

Rám z uzavretých profilov odolných voči skrúteniu. Všetky bočné steny, prvky karosérie a podvozku sú silnejšie ako konkurenčné produkty.

Široké použitie

Šírka prívesu (2420 mm) umožňuje prepravu granulovaných materiálov, ako aj europaliet.

Široká štandardná výbava

Zarážadlá kolies, zadné blatníky, servisná podpera pre nakladací priestor, rebrík a postranné schodíky, ktoré uľahčujú prístup k nakladaciemu priestoru, pruhy pre bočné steny a podpery.

Funkčnosť

Predradník závesu traktora umožňuje riadenie na nepravidelných poliach a zvyšuje ťahovú silu.

Stabilita

Vysoká stabilita vďaka široko umiestneným kolesám.

Pronar PT510

Fotogaléria

Pronar-PT510-1
Pronar-PT510-2
Pronar-PT510-3

 

Technické parametre
Prípustná celková hmotnosť: 15000 [kg]
Nosnosť: 14200 [kg]
Hmotnosť bez nákladu: 4050 [kg]
Objem nakladacieho priestoru: 13,2 [m3]
Plocha nakladacieho priestoru: 11 [m2]
Vnútorná dĺžka nákladného priestoru: 4545 [mm]
Vnútorná šírka nákladného priestoru: 2420* [mm]
Rozmery: dĺžka / šírka / výška: 6139 / 2550 / 2452 [mm]
Výška bočníc: 600 + 600 [mm]
Hrúbka podlahy / bočníc: 5 / 2,5 [mm]
Výška podlahy meraná od zeme: 1250 [mm]
Rozchod kolies: 1900 [mm]
Odpruženie: parabolické pružiny
Zaťaženie závesného oka: 1700 [kg]
Pneumatiky: 385 / 65 R22,5 Regenerovane
Maximálna rýchlosť: 40 [km / h]
Zavesenie: 3 - bodové
Výklopný valec (zdvih / množstvo oleja / pracovný tlak) 1700mm / 15L / 200bar
Požadovaný výkon traktora: 74 / 54,4 [hp / kW]
Vyklápací uhol (dozadu / na strany): 50 / 46 [˚]

* Šírka úložného priestoru vhodná pre prepravu EUROPALIET

Štandardné vybavenie

  • Korba s univerzálnym systémom otvárania stien
  • 3-stranový vyklápací systém korby s guľovými kĺbmi a zadnými tlmičmi s optimálnym rozstupom
  • Výber smeru sklápania dvoma kolíkmi, ktorý chráni pred nesprávnou manipuláciou
  • Šírka korby je vhodná pre prepravu EUROPALIET, korba so zosilnenou podlahou
  • Vystužená podlaha s centrálnym uzamykacím mechanizmom
  • Typ rámu: obdĺžnikový s uzavretými profilmi a pevným ojom
  • Bočnice a nástavce z profilu PF600mm + 600mm, 60 mm šírka, stabilné zadné stĺpiky s kovanými závesmi a zámkami
  • Uzavreté priestory, steny chránené laserovým zvarom
  • Výstuž bočných stien, napínacie pásy
  • Bočné napínacie pásy, vystužené rameno
  • Rebrík a schodíky umožňujúce prístup k nakladaciemu priestoru
  • Tandemové zavesenie na 4 parabolických pružinách, rázvor 1325 mm, pevné osi vybavené bubnovými brzdami 400 × 80
  • Nápravy pre 60 km/h
  • Univerzálne pevné oje na spojenie so spodným alebo horným závesom traktora
  • Ťažná tyč s otočným oko ∅50
  • Podpora ťažnej tyče: hydraulická oporná noha (nožnice)
  • Brzdový systém: pneumatická brzda s dvojitov linkou
  • Kľuková ručná brzda
  • 12 V osvetľovací systém so zadnou elektrickou zásuvkou, LED svietidlá s vzduchotesným pripojením a bezpečnostným osvetlením
  • Osvetľovací systém s ovinutými káblami
  • Zadné svietidlá s ochrannou mriežkou
  • Zadné pripojenie pre druhý príves
  • Žľab na obilie v zadnej stene ovládaný pákou
  • Zadné blatníky
  • Hydraulický vyklápací systém s automatickým uzatváracím ventilom
  • Servomotor trojbodového vyklápacieho systému
  • Zarážky kolies + pozinkované držiaky (2 ks)
  • Podpora nosného telesa
  • Dvojzložkové chemicky vytvrdené lakovacie materiály, odolné voči UV žiareniu
  • Farba rámu: červená RAL 3000 PRONAR
  • Farba bočných stien: zelená RAL 6010 PRONAR

Doplnkové vybavenie

  • Ťažná tyč: pevná s ťažným okom 40 mm
  • Typ závesu ojnice: guľový K80 mm
  • Predĺženie bočnice z profilu PF 600 mm, okraj 60 mm
  • Brzdový systém: dvojitý pneumatický s ALB
  • Hydraulický brzdový systém
  • Valcový kryt s rámom
  • Platforma pre operátora
  • Zadný žľab na obilie
  • Predné blatníky
  • Bočná ochrana proti podbehnutiu
  • Pružiny uľahčujúce otváranie bočných stien
  • Zadný manuálny záves MH 31H-4
  • Zadný automatický záves AH 31H-4
  • Zadný automatický záves AH 38H-4
  • Pneumatiky 385/65 R22,5
  • Pneumatiky 385/55 R22,5 Regenerované
  • Pneumatiky 385/55 R22,5
  • Pneumatiky 500/45 - 22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5 Regenerované
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/65 R22,5
  • Rezervné koleso (samostatne) 385/55 R22,5 Regenerované
  • Rezervné koleso (samostatne) 500/45 - 22,5
  • Výstražný trojuholník
  • Slimák pre vykladanie obilia s účinnosťou 30 t/h **
  • Žľab po celej šírke zadnej časti prívesu
  • Demontovateľný ľavý alebo pravý žľab po celej dĺžke úložného priestoru
  • Demontovateľný ľavý a pravý žľab po celej dĺžke úložného priestoru
  • Okno v prednej bočnej stene (340 × 710) s mriežkou a PLEXI sklom
  • Okno v prednej časti a v prednej, strednej bočnej stene (340 × 710) s mriežkou a PLEXI sklom
  • Valcový kryt s rámom a odnímateľnou centrálnou rúrkou a bočnými nosnými rúrami
  • Dva žľaby na obilie s uzamykaním na zadnej stene
  • Tri žľaby na obilie s uzamykaním na zadnej stene
  • Sada výstuží na udržanie stien v čiastočne otvorenej polohe na prepravu balíkov ***
  • Tlmič nárazov padajúcich zemiakov - dve sady gumových pásov s dĺžkou 1,8 m, každý pripevnený k nástavcom
  • Neštandardné farby podľa kódov RAL CALSSIC

    ** namontovaný na zadnej stene, dvojsegmentový, skladací, mechanický naviják, slimákový dopravník hydraulicky poháňaný, potreba oleja 30 L/min
    *** len na poľnohospodárske cesty